Jmenuji se Milan Polívka a jsme majitelem autobazaru Auto Centro na Staré poště v Rajhradě.
Chtěl bych reagovat na slova nicka mala_manelka, který si u mě dne 6.4.2012 kopil auto a 13.4.2012 napsal výše zmíněný text. Pane Popovský Přemku z Ratiškovic. I dnes mě celá nepříjemná situace mrzí a našli jsme s panem prodávajícím variantu jak Vám vyjít s tímto problémem vstříct, ale vše za předpokladu alespoň relativní slušnosti a nepsaní nepravd.
Celý autobazar je z důvodu bezpečnosti vybaven kamerovým systémem a dění v kanceláři je zaznamenáváno i se zvukem. Po zhlédnutí celého prodeje včetně vrácení auta, které se nahrálo, se podělím o obsah videa i s ostatními návštěvníky tohoto webu.
Do autobazaru jste přišel v doprovodu slečny s dítětem, šli jsme vozidlo projet na mojí zkušební trať v délce 9.5km, která se skládá z hladkého asfaltu, následně odbočujeme na tankodrom, kde někteří zákazníci nechtějí vjíždět autem do tak velkých děr. Poté prudké stoupání, dále zatáčky s rozbitou krajnicí na vyzkoušení tlumičů a ukončujeme testovací jízdu rychlou rovinkou. Před vrácením na bazar se každého zeptám, jestli nechce jet ještě jednou a pak dojíždíme na bazar. Poté jsem Vám a Vašemu doprovodu dal možnost si na autě vše zkontrolovat, donesl jsem TP a certifikát od Cebie, kde auto dostalo maximální počet 5hvězdiček. Po odpovědích na Vaše otázky, domluvení slevy ve výši 3.800kč takzvaně za nic, protože jste na autě nic na opravu neshledal, jsme přistoupily k sepsání kupní smlouvy a sjednání POV a následně jste odjel z důvodu mála benzínu na 700m vzdálenou pumpu, kde jste natankoval plnou nádrž a zjistil jste velký únik paliva z nádrže. Hned jste mě kontaktoval a informoval o závadě a již při prvním telefonátu jste chtěl auto vrátit a nabízel jste mi za sepsání smlouvy 2.000kč /pozn. Pokud není v kanceláři cizí člověk, při telefonátu přepínám telefon na hlasitý poslech z důvodu volné ruky a mého pohodlí, takový telefonát jde slyšet na kameře/. Protože tato informace byla pro mě nová, řekl jsem Vám, že musím kontaktovat prodávajícího, což jsem se snažil, ale nebral mi telefon /později mě pán prodávající sám kontaktoval/. Stále jste mě pane Popovský volal každou minutu a trval jste na tom, že chcete vozidlo vrátit a že mi opět dáte 2.000kč za zapsání smlouvy. Dovolal jsem se společnému známému, který vozidlo po celou dobu servisoval, ale i on o problému s únikem benzínu nevěděl. Opět jste volal Vy. Následně jsem telefonoval mému kolegovi, který má 2km od benzinky svůj servis a který řekl, že máte přijet. Aniž bych Vám musel volat, Vy jste volal mě /od prvního telefonátu neuběhlo více jak 6minut/, navrhl jsem Vám dvě varianty: dojet do servisu, auto zvednout a bavit se dále, což jste odmítl /je to slyšet na kameře/ a stále jste chtěl auto vrátit a dát mi 2.000kč. Po příjezdu na bazar a omluvě za komplikace jsem si pod auto lehl a krom úniku paliva nešlo na první pohled nic vidět. Následovalo roztrhání smluv, vrácení peněz, kde jste, aniž bych já něco řekl, dal dva tisícikorun a po mé další omluvě jste odešel.
Po domluvě s majitelem auta jsme auto odvezli do našeho autoservisu, kde po zvednutí bylo vidět místo úniku, navrtaná nádrž od zloděje benzínu. Prodávající do auta vždy tankoval za 250kč, což bylo množství paliva pod dírkou a proto si pan prodávající ničeho nevšimnul. Oprava se skládala z jiné, neděravé nádrže za 500kč, práce mechanika 1.5hod po 350kč na hodinu a dotankování asi půlku nádrže paliva. Po krátké zkušební jízdě jsme vozidlo začali opět prodávat. Náklady na opravu včetně paliva se vyšplhali na již dříve zmíněné 2.000kč, které mě nechal kupující a já z nich financoval opravu auta. Po informování prodávajícího o hotové opravě mě pan prodávající řekl, ať Vás pane Popovský, kontaktuji, ještě se jednou za prodávajícího omluvím a nabídl Vám auto za takovou cenu, aby se Vám všechny cesty ke mně na bazar proplatily, dotankoval jsem Vám plnou nádrž a v rámci dobrých vztahů Vám z peněz prodávajícího zaplatil na auto rok povinného ručení.
Bohužel jste Vaším textem plný polopravd a vyložených lží spálil veškeré mosty pro další jednání, a protože je právo na mé straně /vše nahráno/, jsem nucen Vás zažalovat pro poškození dobrého jména mého autobazaru, včetně náhrad zisku, který soud vypočítá podle rovnice: 47,3 prodaných aut měsíčně podle účetnictví, počet kliků na tyto stránky a další číslo do rovnice bude částka za jedno kliknutí na tuto stránku.
Všeobecně: jediná cesta ke hladkému prodeji je důkladná předprodejní kontrola vozidla a díky tomu, že většina aut v bazaru je od obchodníků s auty, kteří mají vlastní autoservis s více jak pěti zaměstnanci se auta dobře prodávají, ale i přes toto se reklamace vyskytují a nemáme s kupujícím problém se domluvit na dalším postupu oprav.
S pozdravem Milan Polívka – Auto Centro. |