Kupoval jsem auto v bazaru Reference Autobazarů » Kupoval jsem auto v bazaru » Davocar- spíš NIC než MOC

Davocar- spíš NIC než MOC

 
Autor petrkr (Člen)
[#1] Zasláno:17.02.2015 13:19 Změnil(a): petrkr | Reagovat 
Čerstvá zkušenost s bazarem Davovar je naprosto tragická.

Auto navenek působilo velmi dobrým dojmem. Ale co se týká mechanického stavu, už to taková hitparáda nebyla. Automat řadil podivně, z motoru tekl olej, špatné ramena přední i zadní nápravy. V kufru bylo úplně sjeté rezervní kolo (nejspíše z jiného vozu). Vozidlo mělo vyplněnou servisní knihu, avšak poslední záznamy byly ze servisu Davocar.

Co se týká přístupu k zákazníkovi, prodejce na place byl ochotný (neodpustil si klasické prodejní „okecávání“ špatného stavu vozidla), ale za to ředitel prodejní plochy to byla tragédie.

Problém Davocaru je také v tom, že se nemůžete dostat přímo k majiteli, okolo vás se to jen hemží různými „manažery“ a řediteli.
Tyto lidé nechtějí slyšet slovo „sleva“ a raději vám arogantně odpoví, že je to velmi dobrá cena.

Můj názor je takoví, že v tomto autobazaru už mě NIKDY více neuvidí. Jednou to stačilo.
Známka: 5
Autor nene (Člen)
[#2] Zasláno:17.12.2015 21:12 Změnil(a): nene | Reagovat 
DAVOCARE,DAVOCARE, kdyby jste do svých fiktivních přispěvků přestali alespoň dávat ty vaše trapné smajílky , tak by Vám to možná někdo uvěřil. To ovšem svědčí o Vaší inteligenci a nutnosti dělat z lidí blbce....
Po osobní zkušenosti Vám můžu s klídným svědomím řict, že takový přístup a aroganci jakou jsem zažil z vaší strany jsem nikdy nezažil.
RomanPolak nademonou to zhodnotil přesně : "jsou to taková malá Áčka"
Osobně bych si u Vás nikdy nic nekoupil, a pevně věřím že mlýny melou pomalu, ale jistě....
Známka: neudělena
Autor t_o_m_k (Člen)
[#3] Zasláno:25.01.2016 14:11 | Reagovat 
Autobazar Davocar nedoporučuji !!! Mrzí mne , že jsem si recenze nepřečetl dříve – je na ně mnoho negativních recenzí ( a já osobně mám podezření , jestli ty pozitivní recenze si náhodou nepíšou oni sami ) .... a teď moje zkušenost s autobazarem Davocar :

V listopadu 2015 jsem sháněl nějakou starší dodávku . Na internetu jsem si vyhlédl i jednu v autobazaru Davocar v Olbramovicích – Citroen Jumper , rv. 2005 , cena 129 999 kč , údajně najeto pouze 164 000 km ( dodávky tohodle stáří můžou mít najeto klidně 300 – 400 – i 500 000 km ) . Sice jsem byl skeptický , ale v inzerátu bylo napsáno " SERVISNÍ KNIHA !!! ... certifikát o najetých km od firmy CEBIA !!! " . Taky na fotkách vypadal velmi zachovale . Tak sem se tam jel podívat . První dojem z autobazaru byl velmi dobrý – vystupování personálu profesonální , všude čisto , vše perfektně naaranžované . K dodávce samotné : svítila tam kontrolka servisního intervalu , při rozjetí zůstávalo zabržděné jedno kolo , které se po nějaké době technikovi podařilo odblokovat . Při zkušební jízdě se žádný problém nevyskytl . Prodejce mě ještě upozornil , že k ceně je třeba připočíst cenu za certifikát o najetých kilometrech od Cebie a "prodejní služby" , to vše v ceně 3800 Kč (později jsem zjistil , že jedinou cenu z toho má kolek na přepis auta – myslím 800 kč , zbytek nemá cenu ani toho papíru , na kterém je to napsané ) . A dané služby odmítnout nelze ! Když jsem řekl , že by museli slevit , zavolal nějakého "šéfa" , který mi mírně arogantně vystvětlil , že co bych jako nechtěl za tak pěknou dodávku a haněl ostatní autobazary , že prý stáčí kilometry ... nicméně mi nábídl , že mi za zvýhodněnou cenu ( něco přes 2000 kč !!! ) nechá vyměnit olej a prodejní služby ( těch 3800 kč navíc ) by byly zdarma . Načež jsem poděkoval a odjel . Neujel jsem ani 5 km , a zvonil mi mobil , kde se mě prodejce snažil přesvědčit , abych se vrátil s tím , že mi ten olej udělají za asi 600 . Po chvíli dohadování se mu tedy povedlo mně přesvědčit . Vrátil sem se , podepsal rezervační smlouvu na dodávku za 130 000 ( konečná cena ) , výměnu oleje ( 600 ) a složil zálohu 10 000 Kč s tím , že se musím o pár dní později vrátit s druhým řidičem , abysme dodávku odvezli . Až potud se nic výrazně nevymykalo mojí představě o nákupu auta v autobazaru .

Problémy začaly , když sem se vrátil o několik dní později , abych si dodávku převzal . Podotýkám , že v ten moment jsem už měl složenou NEVRATNOU zálohu 10 000 ( z mojí strany velká chyba ) . Čili : po chvíli čekání si mě odvedla do kanceláře jedna pracovnice autobazaru , kde jsem předpokládal , že podepíšu smlouvy , doplatím dodávku a během půl hodiny pojedu . Byl jsem na omylu . Po chvíli ťukání do počítače mi začala líčit , jestli si jsem vědomý , že se jedná o staré auto , které se může každou chvíli porouchat a že oni nabízejí prodlouženou záruku a začala mi povídat , jak je skvělá a co všechno to kryje . Soustavně jsem jí odmítal , že to nechci , ale řekla mi , že to má v popisu práce a že mi to říct musí . POPRVÉ jsem si řekl , že kdybych neměl složenou tu zálohu , tak bych se v ten moment zvedl a už by mě tam nikdo nikdy neviděl . Nicméně takhle mi nezbylo než poslouchat , jak za POUHÝCH 12 500 Kč ( cena auta 130 000 ) by mi záruka kryla ty nejtrvanlivější části auta na jeden rok , přičemž cena jednoho plnění by byla maximálně 25 000 a celkova vyplacená částka 50 000 ( čili maximálně 2 x 25 000 , při ceně pojištění 12 000 !!!! ) . Kyž asi po půl hodině viděla , že mi to fakt neprodá , tak začala s tím , jestli nechci auto na úvěr ( já jsem předtím jasně deklaroval , že budu platit v hotovosti a že peníze mám s sebou ) . Když sem jí opět upozornil , že budu platit v hotovosti , tak mě zase odbyla s tm , že to má v popisu práce a že mi to říct musí . To jsem si PODRUHÉ řekl , že kdybych neměl složenou tu zálohu , tak bych se zvedl a už by mě tam nikdo nikdy neviděl . Takže mi tam vykládala , jak je ten úvěr výhodný , přestože sem měl v kapse 120 000 a pořád sem jí opakoval , že žádný úvěr nechci . Když po další asi půl hodině viděla , že mě na ten úvěr fakt neukecá , došla pro nějakého "šéfa" ( jméno sem zapomněl ) a začalo to nanovo . Že prý jak je to výhodné a jak si mám vzít auto na úvěr a peníze v hotovosti si nechat a zohdnotit je jinde ... bla bla bla .... nekonečný . Když i šéf viděl , že prostě budu platit jenom v hotovosti , tak jsme se po asi hodině a půl konečně dostali ke smlouvám . Mezi jinýma papírama k podpisu tam byl i protokol popisující stav vozidla , podle kterého na autě bylo všechno rezavé , opotřebované , se sníženou účinností a tekl z toho olej . Což se nezakládalo na pravdě a asi to bude jejich způsob , jak se zbavit případné zákonné odpovědnosti za skryté vady . Čili jem řekl , že tohle jim prostě nepodepíšu , protože to neodpovídá skutečnosti . Takže další dohadování , volání technika , plazení se pod autem a po nějaké době technik sám připustil , že u všech – i zánovních aut – je protokol úplně stejný ( tzn. výčet korozí , opotřebení a úniků oleje ) . Bohužel , opět se dostala ke slovu skutečnost , že už jsem měl zaplacenou zálohu 10 000 , která by mi při odstoupení od smlouvy propadla a autobazar by měl zisk 10 000 za nic .Takže sem si akorát POTŘETÍ moh říct , že kdybych neměl složenou tu zálohu , tak bych se sebral a už by mě tam nikdo nikdy neviděl . Takže mi nezbylo než podepsat . Pak ještě přišli s tím , že když mi už jako poskytli tu slevu na auto ( tim měli na mysli , že mi neúčtovali ty předražené služby za 3800 ) , že by chtěli , abych přispěl na jejich charitativní projekt 10% z částky slevy . Když sem řekl , že nepřispěju , tak se pokusili mě citově vydírat , že to pan Babák ( asi se tak jmenuje prodejce , nejsem si jistý ) bude MUSET zaplatit ZA MĚ !!! V tu dobu už sem na ně byl naXXXXX , takže sem řekl , že mi to je jedno . Pak jsme se konečně dostali k zaplacení , předání klíče ( jednoho ) a mohl sem jet - vytočenej do běla , ale byl sem rád , že to mám za sebou .

DOMA : říkám si - já sem vlastně v tom shonu a výmývání mozku zapoměl na to , že se chci podívat na tu servisní knížku !!! ... prohledávám dokumenty , serviska nikde . A v rámci prohledávání dokumentů sem poprvé spatřil certifikát od Cebie , který paní v kanceláři ani slovem nezmínila a nějak nepozorovaně ho vpravila do desek , aniž bych si toho všiml . A tam bylo napsáno doslova toto : " Aktuálně v systému Cebia REPORT není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru" . Když sem tam volal , tak mi řekli , že to je kvůli chybějící servisní knížce . A při opětovném procházení smlouvy jsem zjistil , že tam je napsáno "předány 2 klíče" ... a měl sem jenom jeden . Takže telefonát do autobazaru , kde mi po chvilce pátrání řekli , že auto servisku nikdy nemělo a klíč je k tomu jenom jeden . Sice byli zdvořilí , nicméně snaha nulová . Teprve když jsem je upozornil na skutečnost , že jsem pořídil printscreen inzerátu , který už stihli smazat , kde je serviska deklarovaná , tak se alespoň byli ochotni se mnou bavit . A po nesčetných telefonátech a emailech jsme dospěli k následujícímu : za chybějící servisní knížku a chybějící druhý klíč mi zaplatí výrobu druhého klíče ( cena asi 3700 Kc ) . Přišlo mi to dost málo , ale při představě , že si budu muset sehnat druhého řidiče , jet tam a dohadovat se s nima o vrácení auta z důvodu "vadného plnění" ( tak se to právně jmenuje ) , tak sem na to přistoupil . To bylo na konci listopadu . A po pouhých dvou měsících neustálých urgencí , "nedorozumění" , telefonátů se mi konečně podařilo je dostrkat k tomu , aby alespoň splnili to málo , k čemu se zavázali .

Jinak s dodávkou jsem najel zatím málo , asi 500 km ( používám ji jenom nárazově ) a zaplaťpámbůh to jezdí . Dodatečně zjištěné závady : držák otevřených zadních ze utržený , takže zadní zveře nedrží otevřené. Jedna zadní svítilna je rozbitá . Ale to samo o sobě není nic hrozného . Nicméně zkušenost s autobazarem Davocar naprosto tristní . Podal jsem na ně podnět k ČOI a k živnostenskému odboru magistrátu hl.m.Prahy pro nekalé obchodní praktiky . NIKDY VÍCE .
Známka: neudělena
Autor Nápravník Adam (Člen)
[#4] Zasláno:13.03.2016 16:30 Změnil(a): Nápravník Adam | Reagovat 
Probírám se recenzemi a musím podotknout jednu důležitou věc, která je asi jasná každému dospělému člověku. Recenze, ty kladné totiž napíše jen minimum lidí. A pokud si dáme na misku vah Spokojené recenze proti naštvaným recenzím, jednoznačně vyhrávájí ty záporné. A proč? No, protože pokud jste spokojen, asi vás nenapadne po klidně proběhlé koupi dojet domů a sednout k počítači a psát pochvalu. To neudělá skoro nikdo.
Každý den jezdím kolem bazaru DAVOCAR do práce a z práce. stejnou cestou jezdím už několik let. Baví mě pozorovat, že tam pořád něco děje, jak se ten areál rozrůstá a během těch několika let doslova změnil podobu. Jedním z důvodů bude asi to, že to dělají dobře a dělají to s citem pro věc. Jen málokomu se v dnešní době daří a úspěch bývá většinou krutě potrestán. Věřím, že se občas chybička vloudí a upřímně, pokud si kupuji opotřebovanou věc u které zná pravou- skutečnou historii jen majitel, musím ve skrytu duše počítat s jistými rozdílnými vlastnostmi oproti věci nové.
Dcera chtěla ke kulatinám auto. Sedla si s kamarádkami a partnerem k počítači a vybrali několik vozů, které se jim líbily. Jeli jsme do AAA Auto, Auto Esa a objeli jsme i pár menších autobazarů. Nakonec jsme skončili v autobazaru Davocar. Jel jsem tam s pocitem, že už je znám, když kolem denně jezdím. Musím konstatovat, že Davocar měl nejlépe upravené prostředí a auta se jen leskla. Majitel asi hodně dbá na čistotu a vzhled. Nakonec jsme si vybrali Octavii. Poučeni tady z vašich recenzí, jsme jeli do servisu. Nechali jsme si vyjet historii vozu a zkontrolovat stav. Všechno sedělo. Jediné, co nám v servisu doporučili, byla výměna brzdových destiček.
Takže závěrem, za nás Davocar jednoznačně ANO, i přes profesionální přístup je můžu pochválit za milé chování k nám i naší malé upovídané vnučce, která si mohla během vyřizování formalit pohrát u dětského stolečku.
To samozřejmě neznamená, že další Octávka prodaná v Davocaru nemůže mít problémy, ale naše je v pořádku. Všem doporučuji si auto nechat prohlédnout v servisu, a pak by vás nemělo nic překvapit.
Známka: neudělena
Autor Nápravník Adam (Člen)
[#5] Zasláno:13.03.2016 16:30 | Reagovat 
Probírám se recenzemi a musím podotknout jednu důležitou věc, která je asi jasná každému dospělému člověku. Recenze, ty kladné totiž napíše jen minimum lidí. A pokud si dáme na misku vah Spokojené recenze proti naštvaným recenzím, jednoznačně vyhrávájí ty záporné. A proč? No, protože pokud jste spokojen, asi vás nenapadne po klidně proběhlé koupi dojet domů a sednout k počítači a psát pochvalu. To neudělá skoro nikdo.
Každý den jezdím kolem bazaru DAVOCAR do práce a z práce. stejnou cestou jezdím už několik let. Baví mě pozorovat, že tam pořád něco děje, jak se ten areál rozrůstá a během těch několika let doslova změnil podobu. Jedním z důvodů bude asi to, že to dělají dobře a dělají to s citem pro věc. Jen málokomu se v dnešní době daří a úspěch bývá většinou krutě potrestán. Věřím, že se občas chybička vloudí a upřímně, pokud si kupuji opotřebovanou věc u které zná pravou- skutečnou historii jen majitel, musím ve skrytu duše počítat s jistými rozdílnými vlastnostmi oproti věci nové.
Dcera chtěla ke kulatinám auto. Sedla si s kamarádkami a partnerem k počítači a vybrali několik vozů, které se jim líbily. Jeli jsme do AAA Auto, Auto Esa a objeli jsme i pár menších autobazarů. Nakonec jsme skončili v autobazaru Davocar. Jel jsem tam s pocitem, že už je znám, když kolem denně jezdím. Musím konstatovat, že Davocar měl nejlépe upravené prostředí a auta se jen leskla. Majitel asi hodně dbá na čistotu a vzhled. Nakonec jsme si vybrali Octavii. Poučeni tady z vašich recenzí, jsme jeli do servisu. Nechali jsme si vyjet historii vozu a zkontrolovat stav. Všechno sedělo. Jediné, co nám v servisu doporučili, byla výměna brzdových destiček.
Takže závěrem, za nás Davocar jednoznačně ANO, i přes profesionální přístup je můžu pochválit za milé chování k nám i naší malé upovídané vnučce, která si mohla během vyřizování formalit pohrát u dětského stolečku.
To samozřejmě neznamená, že další Octávka prodaná v Davocaru nemůže mít problémy, ale naše je v pořádku. Všem doporučuji si auto nechat prohlédnout v servisu, a pak by vás nemělo nic překvapit.
Známka: 1
Autor Tomáš Honc (Člen)
[#6] Zasláno:14.03.2016 10:30 | Reagovat 
Naprosto příšerná zkušenost!!! Na inzerátu jsem našel zánovní Opel Astra 1.6 16V r.v. 2009 (základní výbava) který měl certifikátem Cebia deklarováno 49.500 km. Po telefonu mě pracovníci utvrzovali, že se jedná prakticky o nový vůz a že je v naprosto bezvadném stavu. Po příjezdu (cca 100km daleko) mi jako první věc přišla zvláštní, že autem přijeli na místo - okamžitě jsem upozornil, že se nejedná o dobrý krok, jelikož jsem neviděl studený start, ale budiž. Auto bylo velice špinavé a po tom, co jsem obcházel auto jsem zjistil, že pravá zadní a pravá přední lampa jsou orosené zevnitř. Dále, že v kufru byla mokrá rezerva s nářadím.
Poté došlo ke zvedání auta a už to přišlo:

Pravý blatník zkorodovaný nad kolem a u napojení u prahu.
Plastová mřížka pod světlem svařovaná pájkou (dosti neprofesionálně)
Hadrem utřená tekoucí převodovka (netěsnící gufero u poloos) kde se rosil nový olej na vaně převodovky.
Velice zkorodovaný střední díl výfuku.

Poté jsem si ještě všiml:

Stříkaný pravý blatník (jiný odstín)
Mezera mezi přední kapotou a světlem na jedné straně 2mm na druhé 15mm
Středová osa znaku opel vůči středové linii kapoty asi o 20mm posunutá do strany
Přední maska vycvaklá od nárazníku.
Servisní knížka oražená pochybným servisem (garáž vedle baráku) pravděpodobně najednou před prodejem.
Pravá přední pneu - vnitřní část sjetá více než zbytek pneu. Všechny pneu 8 let staré, zpuchřelé.
Dvě naprasklé poklice na kolech
Dosti ohmataný vršek volantu,

Poté, co mi byl přivolán manager, tak mi bylo řečeno, že o tom, že auto bylo očividně bourané věděl a že je již na tom sleva 40 000. Opel Astra 1.6. 2009 s 49,500km se prý prodává běžně za 190 000 tis.

Odpověděl jsem, že průměrná cena Astry z podobného roku je kolem 130 tis a že jsem byl utvrzen o naprosto perfektním stavu, což tohle v žádném případě není.

K dalším krokům jako zkušební jízda a vůbec startování vozu již nedošlo, nevím, co bych ještě objevil

Takže zbytečně najetých 200km a odpoledne v háji, abych zjistil nepochopitelné lživé jednání tohoto bazaru.

V žádném případě nedoporučuji!!!

Tomáš
Známka: 5
Autor Rudinek (Člen)
[#7] Zasláno:3.08.2016 21:06 | Reagovat 
Myslel jsem že to bude v pohodě ale s jedním z nejlepších aut co tam měli mi za drobnou protislužbu-přes známýho, říkal prodejce ať to radši nekupuju.. to hovoří asi za vše.
Známka: neudělena
Autor Dan26 (Člen)
[#8] Zasláno:20.03.2017 10:00 | Reagovat 
Rozhodně u Davo Car bych si auto nikdy nekoupil. Jsou to sejdíři.
Známka: neudělena
Autor hodneopatrný (Člen)
[#9] Zasláno:5.05.2017 23:51 | Reagovat 
Zdravím ,
ani nevím, jak začít. Rozhodl jsem se, že zde taky přidám svojí zkušenost.V davocaru jsem koupil auto tak před měsícem. Před koupí, jsem auto důkladně lustroval a vyšlo mi to co při prohlídce. Auto jsem vzal a dal ho k autorizovanému dealerovi - servisu. Kde mi vyjeli pár drobných závad, které nebyli napsané v předávacím protokolu.Podotknu, že auto je staré 7 let a má počítač nové generace. Jel jsem odevzdat přehlášený VTP na provozovnu. Řekl jsem si, že bych se mohl domluvit na v servisu, jestli se to opraví na skrytou vadu nebo jestli mě pošlou do prd.. To potom co se stalo mezi námi bych radši uvítal než tohle....ale, při prvním kontaktu sem tam narazil na pana, který se tvářil velice míru milovně a řekl, že pokud je to takhle brzy a ověřené druhým největší prodejcem této značky, že by se to mělo vyřešit na skrytou, že to je samozřejmost, ať se normálně objednám, až budu vědět jak budu mít čas. Na termín jsem čekal skoro týden, to mi ani nějak nevadilo. Co mi však vadilo je to, že před před převzetím auta mi chtěli podstrčit papír s předběžnou opravou 8000, přičemž jsme se domluvili na záruční opravu především na posouzeni. Pak mi pan manažer řekl, že mi nic neuzná aniž by auto viděl a velice okatě mi řekl, že nehodlá nic řešit. Tak jsme se domluvili, že auto nebudou rozebírat a vše co na tom budou chtít dělat, budou s mnou konzultovat po telefonu. Po třech dnech mi zavolal manažer servisu a oznámil mi, že je to opravdu ta zavadal, co je na papíře z aut. ser., že ji opravil neoriginalém, že mi dá na to slevu a že budu platit jen 1200, že záruku neuznal. Tak jsem mu odvětil, že sem nechtěl, aby nic opravoval čí rozebrali, že tam ne-originál určitě nechci. Pan manažer se šíleně vytočil a začal na mě řvát, že je vidět že tomu apsolutně nerozumím, že na to aby na to přišel, že to musel rozebrat zkusit to výměnou za sračku u které dodal, že klidně mi na to namaluje znak BMW, no co to dopr"dele jee???????? to se jedná o elektronický díl, zeptal jsem se znova, proč jste mi nezavolal dle domluvy, proč jste to rozebrali ??, PAN na mě znovu začal tvař, že se s mnou vůbec nehodlá o tom bavit, že ho to nezajímá a hlavně, že na to absolutně nemá čas ani náladu to řešit. Druhým telefonátem jsem se ho ptal v jakým to je vůbec stavu, jestli s tím můžu odjet , odvětil mi, že to jde akorát zjistit, zpovzdálí jsem slyšel, jak říká mechanikovi dej tam tu nefunkční díl, slož to sračku ať to vypadne, znovu si říkám co to je ???? Položil jsem to a sedl do auta letěl tam. Při převzetí, ani jednu závadu z tři neodstranili. Prasklé kabely zadních dveří , se vyřešila výměnou žárovky , která při otevřeni kufru znovu praskla (bohužel je to ne duha z výroby u tohoto auta a řeší se výměnou originálního svazku, který je v tom místě, kde se to ohýbá vyztužený ). relé - co Vám budu povídat donutil jsem známého, který pracuje v aut. ser. aby se mi na to podíval, že jsem udělal chybu a dal to opravit .... . 1. stržený šroub na víku, výměna cca 3-4tis. Vypadle těsnění z víka saní - spadle k motoru, do motoru šel tudy vzduch a splodiny ven !!
k dalšímu se snad ani nehodlám vyjadřovat.

z mého pohledu vyhnout se tomu obloukem a nebo si vzít na koupi profíka, laik který se ještě nechá ukecat do nesmyslu, ať tam radši nechodí, nebo jeho peněženka a radost utrpí těžký náraz reality.
Známka: neudělena
Autor jirad (Člen)
[#10] Zasláno:8.05.2017 14:55 | Reagovat 
takže podstata nespokojenosti je kde? Pokud v chování personálu, naprosto souhlasím. Ale pokud Vám přijde nenormální že u 7 let starého auta Vám autorizovaný servis nalezne závady které popisujete, tak vězte, že to normální je. Proto auto stojí řádově zlomek toho, co stálo nové. Protože prostě nemá, a nemůže mít vlastnosti vozu nového, a dá se předpokládat že asi nějaké to poškození na voze bude......,a toto co píšete bych viděl na běžné opotřebení, a nic zas tak hrozného
Známka: neudělena
Autor hodneopatrný (Člen)
[#11] Zasláno:10.05.2017 11:41 Změnil(a): hodneopatrný | Reagovat 
Dobrý den pane Jirad,

nevadí mi neuznaní skrytých vad, s tím každý musí počítat, i když je to po 120 km. Tak chápu, že tyhle věci vzniknou za hodinu a pul jízdy!!! Ale pokud Vám přijde normální, že Vám někdo chce namontovat do auta neoriginální díl a namalovat Vám na to znak značky automobilky, tak jste z mého pohledu jinde... Kdyby zavolal a řekl, že neuzná záruku, mohu Vám pomoci ( ne, že mi bude tykat a nadávat ) , dám Vám tam origo díl za nějakou cenu plus práce, řeknu ok , udělejte to.! (jen pro srovnání neorigo-1200 origo 2000)
A Vám přijde normální, že Vám s kompletují auto stylem 2 šrouby strženy dva plasty zničeny!, spadlé jedno z 12 těsnění na sání! Vy byste byl spokojený?

Vám přijde normální, hned po jich servise muset navštívit jiný servis, aby Vám to dali dohromady, nakupovat plasty a závitovat díry na šrouby?

Dlouho jsem nad tím přemýšlel. Nemohu si pomoci, Vy jste kdo? Že umíte tak dobře odhadnout, co je běžné opotřebení. Jaký důvod mají k tomu, že se k jedné zavadě ani nevyjádřili?

Auto je sice staré 7 let, kdybych chtěl stočený vrak tak si koupím jedno z 99% jimi nabízené!


Všem dobře poradím, než auto od nich koupíte, přinuťte je aby auto přistavili do Vámi zadaného značkového servisu. Pokud se budou bránit, je něco špatně. Na tom papíru od Z./A. servisu postavte předávací protokol. Jinak si z Vás kdykoliv udělají dobrý den.

budu se opakovat...


z mého pohledu vyhnout se tomu obloukem a nebo si vzít na koupi profíka, laik který se ještě nechá ukecat do nesmyslu, ať tam radši nechodí, nebo jeho peněženka a radost utrpí těžký náraz reality.
Známka: neudělena
 

Nezapomínejte ve zprávě uvádět i datum (měsíc, rok) své zkušenosti, pokud je starší. Na závěr každého příspěvku uveďte svou praxi, pokud má vliv na hodnověrnost Vašeho názoru (např.: Jsem 20 let autoklempířem).

Vaše reakce
 Zakázat smajlíky 
:) ;) :-p :-)) :-D :-( :-(( :angry: :evil: :puking: :up: :down: :o :noway: :confused: :speachless: :surprised:

Hodnocení (jako ve škole): nehodnotím    1    2    3    4    5 

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslicemi devadesátčtyři:
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.
 

Upozornění majitelům autobazarů: Nemá smysl, abyste provozovatelům diskuzního fóra volali případně psali o odstranění diskuzních příspěvků. Pokud máte pocit, že jsou některé příspěvky nepravdivé, řádně se zaregistrujte a na výtky odpovězte. Vyhrožování vám nepomůže. Jako provozovatelé máme povinnost z fóra odstranit pouze takové informace, které jsou protiprávní. Kritika jednání vašeho autobazaru nebo obchodníků, případně subjektivní názor na kvalitu vašich služeb případně vozů se vám možná nemusí líbit, nejde však o nic protiprávního.

Upozornění diskutujícím: Prosím vynechte ze svých příspěvků vulgarismy a nadávek. Snažte se svou zkušenost poptat co nejpřesněji, ideální uveďte datum, typ vozu, případně další údaje, jako je SPZ vozu nebo VIN, aby se bylo v případě sporu možno dopátrat konkrétního případu. A nezapomeňte, za to, co napíšete na internet, ručíte. Přestože můžete mít ten pocit, nejste anonymní, do fóra se musíte registrovat, a my jako provozovatel jsme na žádost orgánů činných v trestním řízení povinni sdělit informace, které mohou vést k vaší identifikaci.



Kontakt: info @ reference-autobazaru.cz