Kupoval jsem auto v bazaru Reference Autobazarů » Kupoval jsem auto v bazaru » Auto ESA

Auto ESA

 Stránka Stránka:  ««  1  2  3  4  5  6  7  »» 
Autor martin_klima (Člen)
[#101] Zasláno:3.02.2013 17:56 | Reagovat 
Přidávám negativní zkušenost. Autobazar ESA využívá techniku tzv. volavek, tzn. že inzerují dobře vypadající levná auta, která ovšem nikdy na ploše bazaru nestála. Účelem je samozřejmě nalákat zákazníka fyzicky do autobazaru, zde jim sdělit, že jimi vyhlídnuté auto bylo právě prodáno, a vnutit jim jiné auto buď dražší anebo horší. Tuto techniku používají i jiné bazary, ale ESA ji dovedla do extrému.

Dokonce se mi i stalo, že jsem si telefonicky rezervoval auto k prohlídce a operátorovi výslovně sdělil, že z vlastní zkušenosti vím, že inzerují neexistující auta, a ať mi tedy popravdě odpoví, zda mnou vybrané auto skutečně existuje (neb o jiné nemám zájem, ať zbytečně nemarníme čas). Operátor potvrdil, že auto existuje a je tedy pro mne rezervované, já vyrazil do ESY a co myslíte... auto neexistovalo (a jako obvykle se mi dostalo vysvětlení a omluvy, že operátor udělal chybu a že mi nabízejí jiné podobné auto, o 50K dražší).

Z vlastní empirické zkušenosti mohu říct, že u konkrétního modelu (v mém případě Mondeo kombi 2008) neexistují cca 4-5 nejlevnější inzerovaná vozidla. Lze to poznat i z toho, že operátor není ochoten předem sdělit jejich VINka. Tuto praxi mi nakonec "mimo záznam" potvrdil i jeden z prodejců na ploše bazaru ( se slovy "Vám vážně ty ceny nepřišly nějaké divné?").

Nakonec se mi podařilo u ESY vybrat existující vůz, u kterého se ale nakonec ukázalo, že přes inzerovaný perfektní stav má prasklinu v čelním skle (vyhřívané sklo od Fordu v ceně cca 15K) a přes předchozí telefonické ujištění nemá servisní knížku. Nabídli mi slevu 2K Předpokládám, že další návštěvou je již nepoctím...

Jinak, pane Doležale, pokud mi rovněž nabízíte kompenzaci nákladů za moje 3 zbytečné cesty do ESY (jako kolegovi výše), pošlu Vám na mail své číslo účtu. Předem děkuji. S pozdravem, Martin Klíma
Známka: 5
Autor Martin Doležal (Člen)
[#102] Zasláno:5.02.2013 17:52 Změnil(a): Martin Doležal | Reagovat 
Vážený pane Klímo,
předně Vás chci požádat o zaslání Vašich kontaktních údajů na email m.dolezal@autoesa.cz, abychom mohli lépe prošetřit Vaše informace a mohli Vám případně nabídnout adekválntí kompenzaci.

Zároveň bych chtěl všem čtenářům tohoto fóra sdělit, že v naší nabídce v tuto chvíli není a ani v minulých
4 týdnech nebyl žádný Ford Mondeo s prasklým vyhřívaným sklem!

Proto, a zároveň i kvůli tomu, že poslední 3 "stěžovatelé" na tomto fóru se mi neozvali na můj email, abychom jim mohli případně nabídnout kompenzaci jejich vzniklých nákladů, což je neobvyklé, i proto že v poslední době přibývají negativní příspěvky o Auto ESA na tomto fóru dost pravidelně, začínáme nabývat podezření, že se může jednat o smyšlené příspěvky.

Zároveň Vám nabízím možnost prezentace skutečných zákazníků na zkusenosti.autoesa.cz

Martin Doležal
Mluvčí Auto ESA
Známka: neudělena
Autor martin_klima (Člen)
[#103] Zasláno:5.02.2013 18:56 | Reagovat 
Vážený pane Doležale, děkuji za odpověď.

Pokud uznáte za vhodné mi zaslat nějakou kompenzaci, pošlete ji prosím na účet č. 445544/0300, variabilní symbol 90293 (jde o účet charitativní organizace Člověk v tísni). Děkuji. Na oplátku Vám rád zkonkretizuji svoje výtky.

Ad volavky
V prosinci 2012 byly volavkami (tj. neaktuálními inzeráty s lákavými cenami) např. inzeráty s identifikačními čísly c-1176771 a c-1164935.
V lednu tohoto roku byly volavkami např. inzeráty c-1180608, c-1162863 nebo c-1164257.
Koukám na Vašich stránkách, že poslední jmenovaný vůz (kód 4257) je stále inzerován, byť za cenu v hotovosti 200K (v lednu byl dokonce za 195K). Můžete potvrdit či vyvrátit, zda tento vůz skutečně stojí na ploše Vašeho autobazaru? Děkuji. Prodejce mi tvrdil již na počátku tohoto roku, že tento vůz byl již prodán...
http://www.autoesa.cz/ford/mondeo/kombi/c-11164257.html

Ad vůz s prasklinou ve vyhřívaném čelním skle
Pokud Vám Vaši nadřízení tvrdí, že takový vůz Vámi nebyl nabízen, není to chyba Vás osobně, nicméně jde o lež. Jednalo se o vůz Ford Mondeo 1.8TDCi, r.v. 2007, tachometr 143.568, VIN WF0GXXGBBG7Y42692. Prohlídku a zkušební jízdu jsem absolvoval tuším některou sobotu na začátku ledna t.r. (nevím to přesně, ale jistě to budete mít ve svých záznamech). Prasklina byla v dolní části skla vedle stěračů, proti tmavé barvě palubní desky nebyla dobře viditelná. Je možné (byť podle mne nepravděpodobné), že ji Vaši automechanici přehlédli, nicméně upozornil jsem na ni jak prodejce na ploše, tak manažera prodeje, a pokud toho vozidlo bylo nadále nabízeno (a prodáno) nějakému jinému chudákovi jako vůz v perfektním stavu, není to můj problém. Podle odhadu "mého" automechanika, který byl vůz prohlédnout, se "pavučina rozleze" a sklo vysype v horizontu několika týdnů až měsíců běžného používání.

V případě tohoto vozu jsem byl navíc prodejcem na ploše nabádán k pojišťovacímu podvodu, zhruba slovy "nafotíte pro pojišťovnu čelní sklo z nějakého jiného vozu, a výměnu pak uhrajete na pojistku". Mimochodem na toto mám i svědka (ale neměl jsem v úmyslu to nijak rozmazávat).

S pozdravem,
Martin Klíma
Známka: neudělena
Autor avatar (Člen)
[#104] Zasláno:16.02.2013 10:49 | Reagovat 
16.2.2013 sháním ke koupi šk octávii combi tdi 81kw rv.2000-2001 do 80 000kč na ůvěr na esa stránkách je docela výběr,ale po vašich komentářích váhám,poradte kde koupit
Známka: neudělena
Autor maca (Člen)
[#105] Zasláno:21.04.2013 08:30 | Reagovat 
Včera jsem navštívila tuto firmu za účelem nákupu vozu na protiúčet.
Postup firmy vůči zákazníkovi hodnotím jako nekoordinovaný,trapný a velmi nesolidní.
Firemní "sebeprezentaci" na webu považuji za sci-fi.
Rozpory mezi internetovou nabídkou a realitou na prodejní ploše považuji za klamání zákazníka.
Domnívám se,že ze strany této firmy dochází minimálně k porušování „Zákona o ochraně spotřebitele“ č . 634/1992 Sb.
Známka: neudělena
Autor Martin Doležal (Člen)
[#106] Zasláno:26.04.2013 15:31 Změnil(a): Martin Doležal | Reagovat 
Zdravím,
chtěl bych Vás požádat o zaslání konkrétnější informace o Vaší nespokojenosti na můj email: m.dolezal@autoesa.cz.
Vzhledem k tomu, že jsme prozákaznicky orientovaná společnost, je pro nás každá konkrétní zpětná vazba, tedy i negativní, přínosná.
Všechny naše prezentace i obchodní postupy jsou nastaveny zcela v souladu s legislativou ČR i EU, navíc jsme první autobazar v ČR, který získal ceritifikát kvality německé certifikační autority TÜV Nord.
Delší dobu se ovšem potýkáme s nekalými obchodními útoky od konkurenčních společností zejména na internetu.
Martin Doležal
Mluvčí Auto ESA
Známka: neudělena
Autor vlahav (Člen)
[#107] Zasláno:27.05.2013 20:46 | Reagovat 
Dobrý den, všem,
má zkušenost s autobazarem AUTO ESA a zvlášť pak s panem Jiřím SEDLÁČKEM,z reklamačního oddělení je více než výborná.
V lednu letošního roku jsme si koupili, v pořadí již druhé auto, v bazaru AUTO ESA a bohužel po pár měsících jsme začali mít s autem problémy. Padaly otáčky, počítač hlásil chybu a uváděl systém do nouzového režimu. Jelikož jsem věděla, že taková to vada patří mezi skryté vady a na ně se vztahuje záruka, vyplnila jsem na stránkách Auto ESA reklamační formulář. Již druhý den se ozval pan Sedláček, napsal postup, co je potřeba zajistit (diagnostiku z autorizovaného servisu). Jakmile byla diagnostika hotova, ještě týž den Auto Esa zajistila odtah autíčka do Prahy k servisu.
Auto bylo opraveno, odzkoušeno a veškeré náklady s tím spojené hradil autobazar, včetně diagnostiky. To je dle mých bohatých zkušeností naprosto profesionální přístup jak autobazaru, tak jeho zaměstnance, pana Sedláčka,kterým tímto skládám poklonu za tak rychlé a bezproblémové vyřešení naší reklamace. Děkuji moc ještě jednou a Vám ostatním mohu AUTO ESA jedině doporučit. Máme od nich již dvě auta a jsme s nimi velmi spokojeni, pokud budeme přemýšlet o novém autě, určitě opět využiji jejich služeb a moc ráda.
V.Havlíčková
Známka: 1
Autor Pražák (Člen)
[#108] Zasláno:1.06.2013 17:18 Změnil(a): Pražák | Reagovat 
Dne 23. dubna 2013 jsme se jeli podívat na internetu vyhlédnutou Škodu Fabia Combi '03 1,9TDi za 99.000Kč, najeto cca 200tkm, se servisní knížkou, s klimatizací.

Auto bylo čerstvě dovezené z Německa, mnoho dílů lakovaných - některé evidentně již dříve, protože na některých místech začínala koroze, poslední záznam v servisní knížce byl před pár lety při cca 160tkm, současný stav na tachometru byl očividně nereálný = stočeno (žádné štítky od oleje, výměny rozvodů apod. tam nebyly), klimatizace nefungovala (ani kompresor nespínal), přední náprava byla totálně vymlácená.
Pokud bychom chtěli auto koupit, znamenalo by to velkou investici (rozvody, oleje, filtry, kapaliny, přední náprava, kompresor), která nebyla úměrná ceně požadované za auto.

Je tomu měsíc a něco nazpět a auto už tam nestojí, někdo ho koupil...
Známka: neudělena
Autor ckin2u (Člen)
[#109] Zasláno:11.07.2013 09:33 | Reagovat 
Já nevím, co pořád všichni proti nic máte? A co čekáte? že Vám dají za výkup Vaši cenu? Jako bych tam prodával a honil se a měl z toho kulový? Nebo bych byl majitel, auto od Vás odkoupil a měl z toho starou bačkoru? Jel jsem s kamarádkou cca před 4 rokama pro Megane, kouknu a vidím, že to je starej krumpl, co asi tak můžu čekat, ne? Po měsíci nešel dálkový klíček, měním baterku, ale na to je jen chvilka a já to zdržel, auto pak nereagovalo. Startovali jsme tedy přes kód, který se mačkal přes zámek dvěří a napsali do auto Esa a oni nám grátis klíček nechali udělat. Já teda nemůžu absolutně říct něco proti špatného, akorát teda výtka, že pak jsou poplatky a nutí výbavu a tak, ale zase to je v náplni práce si myslím, ty holky a kluci snad za to ani nemůžou, snažej se. Kupuju kua! starej krám za 100 tis, tak co můžu čekat. Tak si kupte na lízačku nový a máte pokoj! Furt to vaše fňukání tady, už mám zkaženej den! Tak si tam stoupněte na 12 hodin a jednejte s lidma jako v bavlnce, v dešti, ve vedru a každej ať do vás šije a prudí, chci vás vidět borci!!! a podotýkám, nepracuji tam a nikoho tam nemám, nezastávám se, jen konstatuju. A že tady fňukáte, že na leasing, nebo úver dáte jednou tolik a to se ale týká nejen auta, ale všeho, bydlení a podobně. Je mi 37 a jako když tady píšou 18ti letý fakani, co čekaj za Audi A8 cenu 50 tis a neškrábnutý. Určitě bych jako prodejce k Vám nešel a: No víte, to vozidlo už je nic moc, já ych si to nekupoval, má to hodně najeto a ani vlastně něvím nic o autě, běžte domů, jo? Já ybch se dal IP adresy, aby se vidělo, jestli to nepíše jeden blbec a kazí to tady.
Známka: neudělena
Autor Tommy (Člen)
[#110] Zasláno:16.07.2013 10:01 Změnil(a): Tommy | Reagovat 
Včera jsem prodaval svůj vůz právě do Esa. Dohodli jsme si cenu, se kterou jsem souhlasil. Po dvou hodinách čekání nás zavolali k podpisu smlouvy, kde nam teprve řekli, ze z te částky musíme zaplatit 5000,- administrativní poplatek.

POZOR NA NĚ JSOU TO NORMALNI ŠMEJDI, bez předchozího varování vybírají nesmyslne vysoké poplatky!!! A to ať při koupi, tak prodeji.
Paní jen jela, jako kolovrátek, že to tak dělají všichni, a pořád dokola, ať jsme řekli cokoliv.
Známka: neudělena
Autor Zdeněk Tomeš (Člen)
[#111] Zasláno:12.08.2013 07:30 | Reagovat 
Pochvala AUTO ESA

Při potřebě nového auta a tedy i hledání recenzí na autobazary mne trochu zarazilo, že autobazar Esa má v recenzích často „palec dolů“. Ale protože jsem z Prahy, bazar je na metru a mají dlouho otevřeno, vypravil jsem se tam. Dá se tady vybírat i v klidu po práci, až dokud se nesetmí.
Již první kontakt s technikem na ploše panem Fohlem byl velice příjemný. Při výběru jsme vyzkoušeli celkem 3 kombíky, ale Škoda Octavia combi 1,9 TDI – elegance mě vzala za srdce. Složil jsem kauci na rezervaci, doma jsem si vytiskl slevový kupon a za dva dny v pátek odpoledne jsem jel obtížen hotovostí 150 tis. Kč do bazaru. Platby převodem z účtu snad mají nějak zpoplatněny, čemuž zcela nerozumím. Shodou okolností mne opět obsluhoval p. Fohl se kterým jsme „doladili“ drobnosti (chybějící hever, opěrka hlavy na zadní prostřední sedačce a chybějící vložka na bezpečnostní šroub kola) a s nadšením jsem opustil autobazar. Auto jede jako drak a vše fungovalo. Jen jsem dorazil domů, hned jsem ale zjistil, že nezamykají jedny dveře na dálkové ovládání - asi jsme si toho nevšimli. Závadu jsem jel s obavami reklamovat, ale též velmi příjemný manažer pan Petr Jaroš obratem zajistil opravu v rámci reklamace – zdarma.
Uvažoval jsem, proč tedy tento bazar má v přímém rozporu s mou zkušeností tak často „palec dolů“ když i e-mailové a telefonické kontakty při řešení drobné lapálie s doklady k vozidlu s dalším technikem p. Roubalem byly korektní a konstruktivní.
Dospěl jsem k závěru, že vhledem k počtu prodaných vozů se zákonitě musí nějaký problém vyskytnout. Nespokojení klienti se pak zcela pochopitelně rozdělí o své zkušenosti na webu s ostatními. Jako spravedlivý člověk tedy překonávám svoji letní lenost a hodnotím Autobazar Esa bez výhrad jako ve škole jedničkou s hvězdičkou nebo novodobě palcem nahoru.
Spokojený zákazník Zdeněk Tomeš, Praha
Známka: 1
Autor Jorge (Člen)
[#112] Zasláno:28.08.2013 01:27 | Reagovat 
Také nechápu, proč vůz normálně nepřihlásíte. Pokud má platnou STK, zaplaťte eko poplatek, udělejte evidenčku a hurá přihlásit! Na nějakej cár papíru od Esa se můžete vykašlat.
Sám má od AutoESA dva vozy "na náhradní díly" ( Ford Fiesta 97 koupená loni na jaře a Feldu) a oba vozy slouží bez větších problémů. A jako mechanik můžu říct, že kdo má představu, že si koupí ojetinu a bude jen jezdit, tak žije naprosto mimo realitu a takový lidí budou vždy nespokojeni a psát fóra.
Moje rada zní, před nákupem levného vozu si překontrolujte faktický stav a na nějaký canc papíru nehleďte. Beztak ho mají jen z důvodu, že na auto nedají záruku( celkem logicky, kdo vám dá záruku na vůz za 25tis)
Známka: neudělena
Autor tchrastny (Člen)
[#113] Zasláno:28.08.2013 16:43 | Reagovat 
Poplatek...no, okay, to člověk zkousne. To že nedají k vozu za necelých 200K lékárničku, je ... no, je...každý si domyslí o tom své.

Tedy, minulý rok v listopadu jsem zakoupil vůz FORD FOCUS v úpravě kombi, výbava TITANIUM.

Nákupní cena - 180 000 Kč
Deklarované kilometry: 119.000 km
VIN: WF0WXXGCDW7Y57959
Věk: 5 let

Vozidlo pěkné, potřeboval jsem ho, vyhovovalo. Sice mne trochu rozladilo, že vozidlo má letní pneu a je konec listopadu, počasí někde mezi lehkým podzimem a Sibiří, a že tedy mám dost možnost že ani nedojedu domů. Ale okay, aspoň nebudu potřebovat letní až bude léto. Nechal jsem desítku rovnou na prodejně a měl čtyři zimní pneu a napůl jeté letní. Hold jsem byl trochu v presu. Technicky vypadalo v pohodě, takže jsem ho vzal s tím, že si ho nechám ještě prohlédnout svým technikem v rámci "prověřovacího týdne".

Technik mi řekl, že auto je pěkné, zachovalé, a že 90% součástek je ještě původních, z výroby...a že bude trochu stočené. S trochou jsem se dokázal smířit a tak si na jeho doporučení nechal i okamžitě vyměnil olej a filtr, filtry klimatizace, náplň, a silenbloky. 6000 zahučelo a ani jsem nemrkl.

O měsíc později odešly tlumiče. 15.000.
Za další měsíc proklouzl setrvák, zasekl se a vzal sebou spojku. 30.000
O měsíc a půl později vstřiky, 4x 8.200 = 32.800
Nedojel jsem s novými vstřiky domů, a odešly do věčných lovišť kolečka v převodovce - 10.000
Další drobnosti na nápravě a podvozku - 5-6.000

Suma sumárum: cca. 100.000 na opravách za 9 měsíců.

Pro pobavení, jel jsem za známým do Francie a jelikož vůz je z Francie dotažen, nechal jsem si ho od známého dohledat a proklepnout. Z toho "trošku stočeného" se vyklubalo stočení o 220.000 km.
Známka: neudělena
Autor Martin Doležal (Člen)
[#114] Zasláno:4.09.2013 14:30 | Reagovat 
Vážený pane tchrastny,
provádíme veškeré kontroly, které nám umožňuje současná nedokonalá legislativa. Je-li pravda to, co uvádíte a umíte doložit, že u Vámi zakoupeného vozu bylo opravdu manipulováno s tachometrem, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení (příp. mne: m.dolezal@autoesa.cz). Podle našich obchodních a smluvních podmínek Vám na základě toho uznáme reklamaci a to formou dodatečné slevy, vrácení vozidla, nebo jiného vypořádání. Navíc, podle našich záznamů Vám Vaše první reklamace byla uznána a zdarma vyřešena. Stáčení tachometrů je nešvar, který poškozuje jak naše zákazníky, tak bohužel i nás!
Martin Doležal, Mluvčí Auto ESA
Známka: neudělena
Autor xxx153624 (Člen)
[#115] Zasláno:7.01.2014 10:39 Změnil(a): xxx153624 | Reagovat 
Známka: neudělena
Autor xxx153624 (Člen)
[#116] Zasláno:7.01.2014 10:44 | Reagovat 
Auto esa s prominutim jsou to K...y koupily jsme si auto za 170tisic škoda octavie 1,9tdi automat najeto udajne 190tisic to se nam do měsice rozpadlo jedete na reklamaci tam nam řeknou že to nejde opravit že by je to stalo moc peněz tak se snaži vnutit jine ktere je ve stejnem stavu možna horšim a když jsme si konečne nejake vybraliaudi a6 allroad 2004 najeto 200tisic tak po 2 měsicich to same slibuji jenom hory doly ale nic s toho nedodrži nejhorši bazar jaky jsem kdy poznal. Za autocjsme daly 170tisice o dva měsice pozdeji nam na vykupu řekly že nam za nej daji 115tisic nehoraznost!!!!!!!!!!!!!!!!!
Známka: neudělena
Autor Witano (Člen)
[#117] Zasláno:25.01.2014 15:51 | Reagovat 
Auto Esa nikdy víc. Rezervované auto bylo prodané, koupili jsme tedy jiné. Personál nepříjemný. Bylo nám řečeno, že je všechno v pořádku a u za měsíc jsme zjistili, že tomu tak není. Auto stálo 90 000 Kč. Za tu cenu jsem nečekal žádný luxus, ale taky ne vrak. Auto jsme měli půl roku a za tu dobu jsme za opravy dali zhruba 105 000 Kč. Takže bych všem doporučil se vyhnout Autobazaru Esa obloukem. Do dneška koupě lituju a až si zase někdy půjdu koupit auto, tak u Auto Esa to rozhodně nebude.
Známka: neudělena
Autor Alda1 (Člen)
[#118] Zasláno:25.01.2014 20:16 | Reagovat 
Esa, AAA a podobné mají v inzerci auta, která v prodeji nemají. Jsou to lákadla za výbornou cenu, která vás mají dostat do bazaru a vy, když už tam jste, tak si třeba koupíte jiné.
Známka: neudělena
Autor petrj1 (Člen)
[#119] Zasláno:1.02.2014 21:36 | Reagovat 
Dobrý den,
kupoval jsem Ford Focus kombi 2010 a proti účtem jsem dával starý Focus 2001. Školácky jsem se nechal zlákat řečmi na internetových stránkách a všemi možnými sliby (každé auto má servisní knížku, garantovaná sleva, ...). První, co jsem chvíli rozdýchával byla výkupní cena. Ale dobře je to staré auto a už se o něj nemusím dál starat, tak jsem to zkousnul. Šel jsem podepsat smlouv a paní, že ještě musím zamlatit administrativní poplatek 3000,-. Co na to říct. S nových autem jsem byl ve "svém" servisu, kde jsme objevili pár závad. Nějvětší problém byl při komunikaci s manažerem prodeje. Řekl jsem mu zjištěné závady a on o něco málo snížil cenu, pak jsem předložil kupón na garantovanou slevu. Na čež mi řekl, to nelze uplatnit, protože mi již slevu dal (on za slevu považoval ponižení ceny kvůli zjištěným závadám) a ještě na mě začal nepříjemný, co jsem si to vůbec dovolil a že se cítí podveden. Pak následoval další šok. K ceně auta si připočítávají ještě 2% z ceny auta jako balíček různých služeb (vyčištění auto, povinná výbava, ...). To jsem se dozvěděl těsně před podpisem smlouvy. Tento balíček nelze odmítnout, musíte ho zaplatit. A na závěr jednu drobnost. Pokud projevíte zájem o vůz, tak vám budou volat každý den. Doufám, že vám ostatním to pomůže.
Známka: 4
Autor zbynek35 (Člen)
[#120] Zasláno:27.03.2014 23:32 | Reagovat 
Z autobazaru ESA máme doma dvě auta. To první Fabii 1.2 s r. v. 2004 jsem kupoval tři roky zpátky a bez závady slouží až do dneška. Takže jsme tu pořídili i druhé auto - půl roku zpátky jsme u nich kupovali Peugeota 407 s r. v. 2009 a taky bez problémů. Mám zkušenosti se štěrboholskou pobočkou i tou na Černém Mostě a po jednání s prodejci na obou prodejnách u mě určitě převládá spokojenost.
Známka: neudělena
Autor michaela120 (Člen)
[#121] Zasláno:26.04.2014 19:58 Změnil(a): michaela120 | Reagovat 
V Auto ESA jsme kupovali Škodu Roomster. Šlo o tři roky staré auto, bohužel nejsem schopná ho popsat blíž, než že má motor 1.6 "v naftě". Spíš jde o to, že jsme si ho přes ně mohli nechat upravit přesně podle našich potřeb. To znamená tak, aby se v něm dal převážet například vozík pro našeho syna. Je to téma samo o sobě, tak jsem se svoje zkušenosti s Auto ESA pokusila rozepsat víc..
Známka: neudělena
Autor wyziv (Člen)
[#122] Zasláno:7.05.2014 21:19 | Reagovat 
Tak jsem tu tak při výběru pročítal recenze a nestačil se divit. Jelikož se v současné době poohlížím po automobilu, tak mne zaujala nabídka na ESA na Renault Espace 2.0 T. Dle fotek auto vypadalo pěkně, cena se pohybovala v průměru nabídek v jiných autobazarech a na inzertních servrech. Napsal jsem na Auto Esa (neuváděl jsem na sebe schválně telefon - nestojím o žádnou nalejvárnu a auto bych kupoval hotově), zda mi mohou zaslat VIN vozidla abych si nejprve o autu něco zjistil a poté se rozhodl zda vůbec vážit cestu do autobazaru. Nejprve mi přišel email, zda by byl možný tel. komunikace pro rychlejší jednání (odpověděl jsem, že NE, nepotřebuji vůz kupovat hned - poprosil jsem znovu o zaslání VIN + případně kopie protokolu o stavu vozidla). Na tento email mi odepsali, cituji: "veškeré dokumenty, ohledně technického stavu vozu, jsme schopni předložit pouze na pobočce, na které se vůz nachází." Takže jsem jim odepsal, že když jsem je 2x žádal o zaslání VIN a ani jednou ho nebyli schopni zaslat, tak už nemám o vůz zájem. Jsou neodbytní, odpoledne přišel nový email, cituji: "Pro bližší informace ohledně vozu volejte na naší bezplatnou linku 800 555 555 a nebo poprosím o uvedení tel.kontaktu.Velmi rád Vám poradím." Dopoledne jsem psal na soukromý inzerát, pán odpověděl do 1 hodiny, bez problémů zaslal VIN, takže obrázek o Auto Esa již mám a určitě tam nic kupovat nebudu. Toť moje zkušenost. pouze s výběrem.
Známka: 5
Autor honza_amp (Člen)
[#123] Zasláno:25.05.2014 00:37 | Reagovat 
Bohužel i já se musím přidat k negativní zkušenosti s Auto ESA, konkrétně pobočka na Černém Mostě. Líbila se nám pro tchýni Škoda Felicia v ceně 15.000 Kč. Inzerované najeté kilometry kolem 110 tisíc, stav poměrně dobrý. Auto jsme prohlédli, zkontrolovali kopii technického průkazu (tam neseděl pouze záznam o tažném zařízení, které tam fyzicky nebylo, ale čert to vem), jeli na zkušební jízdu, za ty peníze proč ne. Celou dobu nám pan prodejce říkal, co všechno nám autobazar garantuje a tedy že se nemusíme bát auto koupit. Zkusili jsme ještě pořádat o nějakou slevu, ale tvrdil nám, že to opravdu nejde, že to auto tam stojí teprve 2 dny a je v dobrém stavu, takže 15 tisíc je nádherná cena. (Na to, že auto bylo poměrně "vzadu" a startoval z akupacku na vozíku se mi nezdálo, že by tam bylo 2 dny, ale budiž.) Šli jsme tedy do administrativní budovy podepsat smlouvu a zaplatit. Po chvíli čekání v čekárně si mě pan prodejce vytáhl ven, a oznámil mi tichým hlasem, že se k nákupu vztahuje i balíček, ve kterém jsou zohledněny garance a prohlídka vozidla. Na otázku kolik to je nedokázal odpovědět. Říkáme si OK, na něčem vydělat musí. Když jsme se dostali do kanceláře k podpisu smlouvy, bylo nám oznámeno, že cena balíčku je 1.500 Kč. To je v podstatě 10% z ceny vozu! Když nám vytiskl k podpisu protokol o stavu vozidla, bylo zde u kompletně všech částí vozu napsáno "poškozený", stav tachometru že negarantují, a že je vozidlo určené na náhradní díly. Jediné co garantují je, že vozidlo není kradené, což jsem si ale podle VIN zjistil sám okamžitě když nám prodejce otevřel motor, a zdarma. Velmi by mě tedy zajímalo, za co platím tento poplatek! Když jsem se ohradil, že na papíře je psáno něco úplně jiného než prodejce celou dobu tvrdil, bylo nám sděleno, že u levných vozů je toto normální, že to píšou vždy. Auto jsme i přes tento poplatek nakonec koupili. Až teď budu shánět auto pro sebe, rozhodně do Auto ESA nepůjdu a nemohu ho doporučit ani nikomu dalšímu - snad ani ne kvůli poplatkům, ale kvůli přístupu prodejců, které se mi opravdu nelíbilo, a především kvůli smlouvě, ve které se zbavují veškeré odpovědnosti za úplně cokoliv.
Známka: neudělena
Autor MartinV (Člen)
[#124] Zasláno:29.05.2014 14:39 | Reagovat 
Známka: 1
Autor MartinV (Člen)
[#125] Zasláno:29.05.2014 14:39 | Reagovat 
Známka: neudělena
 Stránka Stránka:  ««  1  2  3  4  5  6  7  »» 

Nezapomínejte ve zprávě uvádět i datum (měsíc, rok) své zkušenosti, pokud je starší. Na závěr každého příspěvku uveďte svou praxi, pokud má vliv na hodnověrnost Vašeho názoru (např.: Jsem 20 let autoklempířem).

Vaše reakce
 Zakázat smajlíky 
:) ;) :-p :-)) :-D :-( :-(( :angry: :evil: :puking: :up: :down: :o :noway: :confused: :speachless: :surprised:

Hodnocení (jako ve škole): nehodnotím    1    2    3    4    5 

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslicemi devadesátčtyři:
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.
 

Upozornění majitelům autobazarů: Nemá smysl, abyste provozovatelům diskuzního fóra volali případně psali o odstranění diskuzních příspěvků. Pokud máte pocit, že jsou některé příspěvky nepravdivé, řádně se zaregistrujte a na výtky odpovězte. Vyhrožování vám nepomůže. Jako provozovatelé máme povinnost z fóra odstranit pouze takové informace, které jsou protiprávní. Kritika jednání vašeho autobazaru nebo obchodníků, případně subjektivní názor na kvalitu vašich služeb případně vozů se vám možná nemusí líbit, nejde však o nic protiprávního.

Upozornění diskutujícím: Prosím vynechte ze svých příspěvků vulgarismy a nadávek. Snažte se svou zkušenost poptat co nejpřesněji, ideální uveďte datum, typ vozu, případně další údaje, jako je SPZ vozu nebo VIN, aby se bylo v případě sporu možno dopátrat konkrétního případu. A nezapomeňte, za to, co napíšete na internet, ručíte. Přestože můžete mít ten pocit, nejste anonymní, do fóra se musíte registrovat, a my jako provozovatel jsme na žádost orgánů činných v trestním řízení povinni sdělit informace, které mohou vést k vaší identifikaci.



Kontakt: info @ reference-autobazaru.cz