Sponzor
Kupoval jsem auto v bazaru Reference Autobazarů » Kupoval jsem auto v bazaru » Auto ESA

Auto ESA

 Stránka Stránka:  ««  1  2  3  4 
Autor martin_klima (Člen)
[#101] Zasláno:3.02.2013 17:56 | Reagovat 
Přidávám negativní zkušenost. Autobazar ESA využívá techniku tzv. volavek, tzn. že inzerují dobře vypadající levná auta, která ovšem nikdy na ploše bazaru nestála. Účelem je samozřejmě nalákat zákazníka fyzicky do autobazaru, zde jim sdělit, že jimi vyhlídnuté auto bylo právě prodáno, a vnutit jim jiné auto buď dražší anebo horší. Tuto techniku používají i jiné bazary, ale ESA ji dovedla do extrému.

Dokonce se mi i stalo, že jsem si telefonicky rezervoval auto k prohlídce a operátorovi výslovně sdělil, že z vlastní zkušenosti vím, že inzerují neexistující auta, a ať mi tedy popravdě odpoví, zda mnou vybrané auto skutečně existuje (neb o jiné nemám zájem, ať zbytečně nemarníme čas). Operátor potvrdil, že auto existuje a je tedy pro mne rezervované, já vyrazil do ESY a co myslíte... auto neexistovalo (a jako obvykle se mi dostalo vysvětlení a omluvy, že operátor udělal chybu a že mi nabízejí jiné podobné auto, o 50K dražší).

Z vlastní empirické zkušenosti mohu říct, že u konkrétního modelu (v mém případě Mondeo kombi 2008) neexistují cca 4-5 nejlevnější inzerovaná vozidla. Lze to poznat i z toho, že operátor není ochoten předem sdělit jejich VINka. Tuto praxi mi nakonec "mimo záznam" potvrdil i jeden z prodejců na ploše bazaru ( se slovy "Vám vážně ty ceny nepřišly nějaké divné?").

Nakonec se mi podařilo u ESY vybrat existující vůz, u kterého se ale nakonec ukázalo, že přes inzerovaný perfektní stav má prasklinu v čelním skle (vyhřívané sklo od Fordu v ceně cca 15K) a přes předchozí telefonické ujištění nemá servisní knížku. Nabídli mi slevu 2K Předpokládám, že další návštěvou je již nepoctím...

Jinak, pane Doležale, pokud mi rovněž nabízíte kompenzaci nákladů za moje 3 zbytečné cesty do ESY (jako kolegovi výše), pošlu Vám na mail své číslo účtu. Předem děkuji. S pozdravem, Martin Klíma
Známka: 5
Autor Martin Doležal (Člen)
[#102] Zasláno:5.02.2013 17:52 Změnil(a): Martin Doležal | Reagovat 
Vážený pane Klímo,
předně Vás chci požádat o zaslání Vašich kontaktních údajů na email m.dolezal@autoesa.cz, abychom mohli lépe prošetřit Vaše informace a mohli Vám případně nabídnout adekválntí kompenzaci.

Zároveň bych chtěl všem čtenářům tohoto fóra sdělit, že v naší nabídce v tuto chvíli není a ani v minulých
4 týdnech nebyl žádný Ford Mondeo s prasklým vyhřívaným sklem!

Proto, a zároveň i kvůli tomu, že poslední 3 "stěžovatelé" na tomto fóru se mi neozvali na můj email, abychom jim mohli případně nabídnout kompenzaci jejich vzniklých nákladů, což je neobvyklé, i proto že v poslední době přibývají negativní příspěvky o Auto ESA na tomto fóru dost pravidelně, začínáme nabývat podezření, že se může jednat o smyšlené příspěvky.

Zároveň Vám nabízím možnost prezentace skutečných zákazníků na zkusenosti.autoesa.cz

Martin Doležal
Mluvčí Auto ESA
Známka: neudělena
Autor martin_klima (Člen)
[#103] Zasláno:5.02.2013 18:56 | Reagovat 
Vážený pane Doležale, děkuji za odpověď.

Pokud uznáte za vhodné mi zaslat nějakou kompenzaci, pošlete ji prosím na účet č. 445544/0300, variabilní symbol 90293 (jde o účet charitativní organizace Člověk v tísni). Děkuji. Na oplátku Vám rád zkonkretizuji svoje výtky.

Ad volavky
V prosinci 2012 byly volavkami (tj. neaktuálními inzeráty s lákavými cenami) např. inzeráty s identifikačními čísly c-1176771 a c-1164935.
V lednu tohoto roku byly volavkami např. inzeráty c-1180608, c-1162863 nebo c-1164257.
Koukám na Vašich stránkách, že poslední jmenovaný vůz (kód 4257) je stále inzerován, byť za cenu v hotovosti 200K (v lednu byl dokonce za 195K). Můžete potvrdit či vyvrátit, zda tento vůz skutečně stojí na ploše Vašeho autobazaru? Děkuji. Prodejce mi tvrdil již na počátku tohoto roku, že tento vůz byl již prodán...
http://www.autoesa.cz/ford/mondeo/kombi/c-11164257.html

Ad vůz s prasklinou ve vyhřívaném čelním skle
Pokud Vám Vaši nadřízení tvrdí, že takový vůz Vámi nebyl nabízen, není to chyba Vás osobně, nicméně jde o lež. Jednalo se o vůz Ford Mondeo 1.8TDCi, r.v. 2007, tachometr 143.568, VIN WF0GXXGBBG7Y42692. Prohlídku a zkušební jízdu jsem absolvoval tuším některou sobotu na začátku ledna t.r. (nevím to přesně, ale jistě to budete mít ve svých záznamech). Prasklina byla v dolní části skla vedle stěračů, proti tmavé barvě palubní desky nebyla dobře viditelná. Je možné (byť podle mne nepravděpodobné), že ji Vaši automechanici přehlédli, nicméně upozornil jsem na ni jak prodejce na ploše, tak manažera prodeje, a pokud toho vozidlo bylo nadále nabízeno (a prodáno) nějakému jinému chudákovi jako vůz v perfektním stavu, není to můj problém. Podle odhadu "mého" automechanika, který byl vůz prohlédnout, se "pavučina rozleze" a sklo vysype v horizontu několika týdnů až měsíců běžného používání.

V případě tohoto vozu jsem byl navíc prodejcem na ploše nabádán k pojišťovacímu podvodu, zhruba slovy "nafotíte pro pojišťovnu čelní sklo z nějakého jiného vozu, a výměnu pak uhrajete na pojistku". Mimochodem na toto mám i svědka (ale neměl jsem v úmyslu to nijak rozmazávat).

S pozdravem,
Martin Klíma
Známka: neudělena
Autor avatar (Člen)
[#104] Zasláno:16.02.2013 10:49 | Reagovat 
16.2.2013 sháním ke koupi šk octávii combi tdi 81kw rv.2000-2001 do 80 000kč na ůvěr na esa stránkách je docela výběr,ale po vašich komentářích váhám,poradte kde koupit
Známka: neudělena
Autor maca (Člen)
[#105] Zasláno:21.04.2013 08:30 | Reagovat 
Včera jsem navštívila tuto firmu za účelem nákupu vozu na protiúčet.
Postup firmy vůči zákazníkovi hodnotím jako nekoordinovaný,trapný a velmi nesolidní.
Firemní "sebeprezentaci" na webu považuji za sci-fi.
Rozpory mezi internetovou nabídkou a realitou na prodejní ploše považuji za klamání zákazníka.
Domnívám se,že ze strany této firmy dochází minimálně k porušování „Zákona o ochraně spotřebitele“ č . 634/1992 Sb.
Známka: neudělena
Autor Martin Doležal (Člen)
[#106] Zasláno:26.04.2013 15:31 Změnil(a): Martin Doležal | Reagovat 
Zdravím,
chtěl bych Vás požádat o zaslání konkrétnější informace o Vaší nespokojenosti na můj email: m.dolezal@autoesa.cz.
Vzhledem k tomu, že jsme prozákaznicky orientovaná společnost, je pro nás každá konkrétní zpětná vazba, tedy i negativní, přínosná.
Všechny naše prezentace i obchodní postupy jsou nastaveny zcela v souladu s legislativou ČR i EU, navíc jsme první autobazar v ČR, který získal ceritifikát kvality německé certifikační autority TÜV Nord.
Delší dobu se ovšem potýkáme s nekalými obchodními útoky od konkurenčních společností zejména na internetu.
Martin Doležal
Mluvčí Auto ESA
Známka: neudělena
Autor vlahav (Člen)
[#107] Zasláno:27.05.2013 20:46 | Reagovat 
Dobrý den, všem,
má zkušenost s autobazarem AUTO ESA a zvlášť pak s panem Jiřím SEDLÁČKEM,z reklamačního oddělení je více než výborná.
V lednu letošního roku jsme si koupili, v pořadí již druhé auto, v bazaru AUTO ESA a bohužel po pár měsících jsme začali mít s autem problémy. Padaly otáčky, počítač hlásil chybu a uváděl systém do nouzového režimu. Jelikož jsem věděla, že taková to vada patří mezi skryté vady a na ně se vztahuje záruka, vyplnila jsem na stránkách Auto ESA reklamační formulář. Již druhý den se ozval pan Sedláček, napsal postup, co je potřeba zajistit (diagnostiku z autorizovaného servisu). Jakmile byla diagnostika hotova, ještě týž den Auto Esa zajistila odtah autíčka do Prahy k servisu.
Auto bylo opraveno, odzkoušeno a veškeré náklady s tím spojené hradil autobazar, včetně diagnostiky. To je dle mých bohatých zkušeností naprosto profesionální přístup jak autobazaru, tak jeho zaměstnance, pana Sedláčka,kterým tímto skládám poklonu za tak rychlé a bezproblémové vyřešení naší reklamace. Děkuji moc ještě jednou a Vám ostatním mohu AUTO ESA jedině doporučit. Máme od nich již dvě auta a jsme s nimi velmi spokojeni, pokud budeme přemýšlet o novém autě, určitě opět využiji jejich služeb a moc ráda.
V.Havlíčková
Známka: 1
Autor Pražák (Člen)
[#108] Zasláno:1.06.2013 17:18 Změnil(a): Pražák | Reagovat 
Dne 23. dubna 2013 jsme se jeli podívat na internetu vyhlédnutou Škodu Fabia Combi '03 1,9TDi za 99.000Kč, najeto cca 200tkm, se servisní knížkou, s klimatizací.

Auto bylo čerstvě dovezené z Německa, mnoho dílů lakovaných - některé evidentně již dříve, protože na některých místech začínala koroze, poslední záznam v servisní knížce byl před pár lety při cca 160tkm, současný stav na tachometru byl očividně nereálný = stočeno (žádné štítky od oleje, výměny rozvodů apod. tam nebyly), klimatizace nefungovala (ani kompresor nespínal), přední náprava byla totálně vymlácená.
Pokud bychom chtěli auto koupit, znamenalo by to velkou investici (rozvody, oleje, filtry, kapaliny, přední náprava, kompresor), která nebyla úměrná ceně požadované za auto.

Je tomu měsíc a něco nazpět a auto už tam nestojí, někdo ho koupil...
Známka: neudělena
 Stránka Stránka:  ««  1  2  3  4 

Nezapomínejte ve zprávě uvádět i datum (měsíc, rok) své zkušenosti, pokud je starší. Na závěr každého příspěvku uveďte svou praxi, pokud má vliv na hodnověrnost Vašeho názoru (např.: Jsem 20 let autoklempířem).

Vaše reakce
 Zakázat smajlíky 
:) ;) :-p :-)) :-D :-( :-(( :angry: :evil: :puking: :up: :down: :o :noway: :confused: :speachless: :surprised:

Hodnocení (jako ve škole): nehodnotím    1    2    3    4    5 

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslicemi devadesátčtyři:
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.
 

Upozornění majitelům autobazarů: Nemá smysl, abyste provozovatelům diskuzního fóra volali případně psali o odstranění diskuzních příspěvků. Pokud máte pocit, že jsou některé příspěvky nepravdivé, řádně se zaregistrujte a na výtky odpovězte. Vyhrožování vám nepomůže. Jako provozovatelé máme povinnost z fóra odstranit pouze takové informace, které jsou protiprávní. Kritika jednání vašeho autobazaru nebo obchodníků, případně subjektivní názor na kvalitu vašich služeb případně vozů se vám možná nemusí líbit, nejde však o nic protiprávního.

Upozornění diskutujícím: Prosím vynechte ze svých příspěvků vulgarismy a nadávek. Snažte se svou zkušenost poptat co nejpřesněji, ideální uveďte datum, typ vozu, případně další údaje, jako je SPZ vozu nebo VIN, aby se bylo v případě sporu možno dopátrat konkrétního případu. A nezapomeňte, za to, co napíšete na internet, ručíte. Přestože můžete mít ten pocit, nejste anonymní, do fóra se musíte registrovat, a my jako provozovatel jsme na žádost orgánů činných v trestním řízení povinni sdělit informace, které mohou vést k vaší identifikaci.



Kontakt: info @ reference-autobazaru.cz