Kupoval jsem auto v bazaru Reference Autobazarů » Kupoval jsem auto v bazaru » AUTO CENTRO - Stará Pošta 750, Rajhrad

AUTO CENTRO - Stará Pošta 750, Rajhrad

 Stránka Stránka:  1  2  3  »» 
Autor Waca (Člen)
[#1] Zasláno:16.03.2012 22:31 | Reagovat 
Dobry den, mate nekdo zkusenosti s nakupem vozu v tomto bazaru? Dekuji
Známka: neudělena
Autor pelta (Člen)
[#2] Zasláno:25.03.2012 20:25 | Reagovat 
Dobrrý den, není zde někdo se zkušeností s nákupem v tomto autobazaru? Děkuji za reakce
Známka: neudělena
Autor mala_manelka (Člen)
[#3] Zasláno:13.04.2012 17:59 Změnil(a): mala_manelka | Reagovat 
Chtěli jsme od nich koupit tuto Lagunu http://bazar.autocentro.cz/auta/Renault-LAGUNA-1368-z/ a když jsme natankovali, tak jsme zjistili, že je prasklá nádrž, protože to vyloženo "chcalo" (omlouvám se za výraz, ale výstižnější mě nenapadá) z pod auta ven. Chlap, že stornuje náš kup teda, ale nechali jsme mu 2000Kč, protože jsme se báli, že by nám nevrátit ani korunu, protože jak sám předtím tvrdil, když odjedete máte smůlu (a tohle máte i na té Vaší kameře)! Takže jsme 2000Kč zaplatili za benzín a ještě jemu další dva tisíce do kapsy! Tvrdil, že o tom nic neví a majitel mu nebere mobil atd. A po týdnu to slále nabízejí a nic o tom nepíšou a za stejnou cenu!!!

Reakce na příspěvek od Auto centra. Pan Přemek Popovský nejsem - jsem jeho žena - ta "slečna".
Ale ani já ani můj muž nevěříme, že jen "provrtaná" nádrž by tak strašně tekla, že by vyteklo přes 35litrů během ani ne 10minut. Navíc nefungoval ukazatel paliva, ani 5minut po natakování kdy tam teoreticky měla být aspoň polovina nádrže. Jestli jste si všiml, tak stejnou Lagunu jsme již měli a manžel ji má od její koupi (2001) jako nové auto, takže o těchto autech ví své.. No to nic nemění na Vaší nedbalosti opravit auto pouhým zaslepení dírky. Ohrožujete tím životy dalších potencionálních kupujících.
A proč o této vadě neinformujete v inzerátu? A taky kdyby jste byli toliko ochotní náprav, tak už je to více jak týden, dávno by jste se ozvali, zvlášť když oprava trvala jen 3,5hodiny! Ikdyby - tak od Vás už žádné auto nikdy nechceme.

A nehaním jméno Vašeho bazaru, jen jsem psala jak to bylo - pravda s trochou emocí, ale doslova mě urazilo a vytočilo, že jste ohrozil život mého muže (nedejbože kdyby to teklo na elektriku, nebo si nevšiml a nastartoval nad tou kaluží.... ani nemyslet!) a pak si auto dál vesele prodáváte, jako by se nechumelilo. Ale ať si o Vás každý udělá obrázek sám...

Popovská

P.S.: NEmáte právo zveřejňovat osobní údaje mého muže!
Známka: neudělena
Autor mala_manelka (Člen)
[#4] Zasláno:13.04.2012 19:31 Změnil(a): mala_manelka | Reagovat 
...
Známka: neudělena
Autor Auto Centro (Člen)
[#5] Zasláno:14.04.2012 09:58 | Reagovat 
Jmenuji se Milan Polívka a jsme majitelem autobazaru Auto Centro na Staré poště v Rajhradě.

Chtěl bych reagovat na slova nicka mala_manelka, který si u mě dne 6.4.2012 kopil auto a 13.4.2012 napsal výše zmíněný text.
Pane Popovský Přemku z Ratiškovic. I dnes mě celá nepříjemná situace mrzí a našli jsme s panem prodávajícím variantu jak Vám vyjít s tímto problémem vstříct, ale vše za předpokladu alespoň relativní slušnosti a nepsaní nepravd.

Celý autobazar je z důvodu bezpečnosti vybaven kamerovým systémem a dění v kanceláři je zaznamenáváno i se zvukem. Po zhlédnutí celého prodeje včetně vrácení auta, které se nahrálo, se podělím o obsah videa i s ostatními návštěvníky tohoto webu.

Do autobazaru jste přišel v doprovodu slečny s dítětem, šli jsme vozidlo projet na mojí zkušební trať v délce 9.5km, která se skládá z hladkého asfaltu, následně odbočujeme na tankodrom, kde někteří zákazníci nechtějí vjíždět autem do tak velkých děr. Poté prudké stoupání, dále zatáčky s rozbitou krajnicí na vyzkoušení tlumičů a ukončujeme testovací jízdu rychlou rovinkou. Před vrácením na bazar se každého zeptám, jestli nechce jet ještě jednou a pak dojíždíme na bazar. Poté jsem Vám a Vašemu doprovodu dal možnost si na autě vše zkontrolovat, donesl jsem TP a certifikát od Cebie, kde auto dostalo maximální počet 5hvězdiček. Po odpovědích na Vaše otázky, domluvení slevy ve výši 3.800kč takzvaně za nic, protože jste na autě nic na opravu neshledal, jsme přistoupily k sepsání kupní smlouvy a sjednání POV a následně jste odjel z důvodu mála benzínu na 700m vzdálenou pumpu, kde jste natankoval plnou nádrž a zjistil jste velký únik paliva z nádrže. Hned jste mě kontaktoval a informoval o závadě a již při prvním telefonátu jste chtěl auto vrátit a nabízel jste mi za sepsání smlouvy 2.000kč /pozn. Pokud není v kanceláři cizí člověk, při telefonátu přepínám telefon na hlasitý poslech z důvodu volné ruky a mého pohodlí, takový telefonát jde slyšet na kameře/. Protože tato informace byla pro mě nová, řekl jsem Vám, že musím kontaktovat prodávajícího, což jsem se snažil, ale nebral mi telefon /později mě pán prodávající sám kontaktoval/. Stále jste mě pane Popovský volal každou minutu a trval jste na tom, že chcete vozidlo vrátit a že mi opět dáte 2.000kč za zapsání smlouvy. Dovolal jsem se společnému známému, který vozidlo po celou dobu servisoval, ale i on o problému s únikem benzínu nevěděl. Opět jste volal Vy. Následně jsem telefonoval mému kolegovi, který má 2km od benzinky svůj servis a který řekl, že máte přijet. Aniž bych Vám musel volat, Vy jste volal mě /od prvního telefonátu neuběhlo více jak 6minut/, navrhl jsem Vám dvě varianty: dojet do servisu, auto zvednout a bavit se dále, což jste odmítl /je to slyšet na kameře/ a stále jste chtěl auto vrátit a dát mi 2.000kč. Po příjezdu na bazar a omluvě za komplikace jsem si pod auto lehl a krom úniku paliva nešlo na první pohled nic vidět. Následovalo roztrhání smluv, vrácení peněz, kde jste, aniž bych já něco řekl, dal dva tisícikorun a po mé další omluvě jste odešel.

Po domluvě s majitelem auta jsme auto odvezli do našeho autoservisu, kde po zvednutí bylo vidět místo úniku, navrtaná nádrž od zloděje benzínu. Prodávající do auta vždy tankoval za 250kč, což bylo množství paliva pod dírkou a proto si pan prodávající ničeho nevšimnul. Oprava se skládala z jiné, neděravé nádrže za 500kč, práce mechanika 1.5hod po 350kč na hodinu a dotankování asi půlku nádrže paliva. Po krátké zkušební jízdě jsme vozidlo začali opět prodávat. Náklady na opravu včetně paliva se vyšplhali na již dříve zmíněné 2.000kč, které mě nechal kupující a já z nich financoval opravu auta. Po informování prodávajícího o hotové opravě mě pan prodávající řekl, ať Vás pane Popovský, kontaktuji, ještě se jednou za prodávajícího omluvím a nabídl Vám auto za takovou cenu, aby se Vám všechny cesty ke mně na bazar proplatily, dotankoval jsem Vám plnou nádrž a v rámci dobrých vztahů Vám z peněz prodávajícího zaplatil na auto rok povinného ručení.

Bohužel jste Vaším textem plný polopravd a vyložených lží spálil veškeré mosty pro další jednání, a protože je právo na mé straně /vše nahráno/, jsem nucen Vás zažalovat pro poškození dobrého jména mého autobazaru, včetně náhrad zisku, který soud vypočítá podle rovnice: 47,3 prodaných aut měsíčně podle účetnictví, počet kliků na tyto stránky a další číslo do rovnice bude částka za jedno kliknutí na tuto stránku.

Všeobecně: jediná cesta ke hladkému prodeji je důkladná předprodejní kontrola vozidla a díky tomu, že většina aut v bazaru je od obchodníků s auty, kteří mají vlastní autoservis s více jak pěti zaměstnanci se auta dobře prodávají, ale i přes toto se reklamace vyskytují a nemáme s kupujícím problém se domluvit na dalším postupu oprav.

S pozdravem Milan Polívka – Auto Centro.
Známka: neudělena
Autor mala_manelka (Člen)
[#6] Zasláno:14.04.2012 10:44 | Reagovat 
Text víše upraven, ubrala jsem na emocích, ale základ je stejný a stejně pravdivý jako předtím!

S pozdravem
Popovská

P.S.: Netvrdila bych, že jsme dostali slevu jen tak - auto špatně brzdilo, chyběla hlavová zadní středová opěrka a zadní popelník, zadní dveře na řidičové straně byli oprýskané a podle lehce jiného odstínu zřejmě i přelakované. V reportu od Cebie je vidět, že se kilometry za poslední rok vrátili o celé 2000km.
Známka: neudělena
Autor Auto Centro (Člen)
[#7] Zasláno:14.04.2012 13:12 Změnil(a): Auto Centro | Reagovat 
Dobrý den paní Popovská,

To co se stalo s benzínem je více jak špatné a nebezpečné zároveň, ale nelze opravovat věc, o které nikdo nevěděl, a stala se jen kvůli hamižnosti nějakého nepřizpůsobivého spoluobčana. Na autě je nádrž vyměněna za jinou /není opravována zalepením/ a vše trvalo tak dlouho, protože náš servis měl nasmlouváno další, pro nás důležitější zakázky. Naše firma díky vlastnímu servisu nemá problém s předprodejním servisem, ale i poprodejní oprava se dá domluvit, což jsem Vám před podpisem smlouvy řekl a je to na videu, tak prosím opět nelžete /váš text: když odjedete máte smůlu/, nebo dám video na youtube. Nádrž by byla vyměněná samozřejmě zadarmo, včetně dotankování, ale nechtěli jste.

Každé vozidlo co stojí v sychravém počasí a nejezdí má brzdy pokryté rezí a je potřeba takové auto rozbrzdit – otřít rez. Hlavová opěrka není i na fotce v inzerátu, o zadním popelníku se nemusíme bavit, zadní dveře jsem proměřil měřičkou laku a lak je původní, jen je více zvětralý a šel by Tempem rozleštit. Cebia reportu je doopravdy chyba, zřejmě způsobena špatný zadáním do počítače posledním STK – my nic neskrýváme. Vozidlo dlouho dobu jezdilo jen sporadicky a to od doby co prodávající odešel do důchodu.

Tímto je pro mě toto vozidlo uzavřené a Vám se paní Popovská ozve náš právník za to, že jste mě křivě /máme video i původní text na tomto webu/, nařkla s braní od Vás peněz za storno a prosím neopravujte svůj již jednou napsaný text pro objektivní posouzení ostatních.

S pozdravem Milan Polívka – Auto Centro.
Známka: neudělena
Autor mala_manelka (Člen)
[#8] Zasláno:14.04.2012 14:58 | Reagovat 
Podívejte se, když se se Vás ptali, že auto vezmeme do autorizovaného servisu, řekl jste nám, že pak už to nebudete brát v potaz, protože jsme to mohli zavinit my - cestou. Tak jste to řekl a nepopírejte to.

Jinak já si můžu opravovat svůj text jak chci, zvlášť když to server dovoluje.

K právníkovi: Já Vás křivě nenařkla - netvrďte mi, že jste si peníze nevzal. Určitě to máte na tom svém videu. Pravda napsala jsem to ostřeji, ale sám máte rodinu a asi chápe, jaký jsem měla strach, když mi manžel volal, že se mám vrátit na onu benzinku, že z toho valí benzín a zároveň vztek na Vás! Šetříme peníze na auto už 3tí rok a přesto si nemůžeme dovolit auto dražší 70.000Kč, proto jsme se báli, že splníte svá slova - a mohli jsme to zavinit cestou a nedáte nám ani korunu. Čili by jsme neměli ani auto, ani peníze. Omlouvám se tedy za volená slova, ale nechtějte tvrdit, že jste si ty peníze nevzal.


Prosím zrušte Vašeho právníka - koneckonců jsem textu ubrala na emocích a navíc jsem se výše omluvila za volená slova.

Popovská
Známka: neudělena
Autor Auto Centro (Člen)
[#9] Zasláno:14.04.2012 15:53 | Reagovat 
Paní Popovská,

Vaše rozčílení a strach o rodinu naprosto chápu, ale že udělal někdo díru do nádrže vrtákem, to doopravdy nikdo nevěděl a nikoho by ani nenapadlo, že díru do nádrže by jste si udělali sami. Každému dávám stejný prostor na vyzkoušení auta, nerozlišuji klienty na levná/drahá auta, vadilo mě jen Vaše první verze události a že jste se nepodepsala.

Děkuji za omluvu a tímto vše skončilo.
Známka: neudělena
Autor free33 (Člen)
[#10] Zasláno:12.11.2012 16:20 | Reagovat 

Jestli mohu jem trochu poradit, nic si tam nekupujte !!!
Známka: neudělena
Autor zakien (Člen)
[#11] Zasláno:12.02.2013 00:14 Změnil(a): zakien | Reagovat 
Kupoval jsem v lete 2010 u pana Milana Polivky Focuse 1.8TDDI r.v 99 najeto 154000km dovezeno z Autohaus ST polten. stav moc pekny a nejenom vzhledovy cena pristup jednani takove jake se dneska moc nevidi,myslim si ze je to profesionalni bazar kilometry dle cebie sedi dle servisu meho kamarada ktery mi auto servisuje i STK v dobe koupe ok.Auto ma nyni 189000km prebvazne po meste najetych a bez problemu v lete sem preventivne menil rozvody i kdyz byli meneny rozvody udajne ve 112000km ba pri dotazu na Pana polivku po koupi vozu jsem se ptal jestli o byli meneny me rekl ze za to ruku do ohne neda a doporucuje vymenu ,tak se ma chovat spravny prodejce nemuze znat servisku celeho auta kazdou vec jestli byla menena mezi auty a servisky falsujou v cizine takze ani sebelepsi a bazar nemuze rucit za vsecko.kazdopadne rozvody jsem menil az ve 180000 pred cestou do ciziny preventivne a dle meho servisaka byli uz meneny a stav by odpovidal 112000.Takze bazar autocentro ma u me maximalni pocet bodu co se tyce jednani spokojenosti kvality aut .Proto sem jej doporucuji svym znamym napr kolegovi z prace co koupil Mazdu 323 po starsi pani co jej pouzivala jako auto do prace a najeto lehce pres 80000km cena 42000.technicky super stav bez jedine kapky oleje na STK technik rikal ze tak peknou mazdu dlouho nevidel a kilometry i podle servisaku sedi a jelikoz auta maji certifikat cebia verim :kolega ma auto dodnes a nemuze si to vynachvalit ,proto me stvou lide co hazou na tento bazar spinu Je to solidni bazar a dalsi auto budu kupuvat zase zde tot vse .Timto zdravim Pana Polivky a cele Autocenrto.Vrele doporucuji zde si vyberete urcite pekyn vuz jsou to profici ne zadni smelari jako nektere bazary po brne nechtel bych jmenovat .problemovy zakaznici co pisou polopravdy se najdou vzdy sam prodavam ne sice auta ale notebooky repasovane a neustale se lide divi ze pouzita vec nema stav nove tak si nekupujte veci pouzite ale nove tot vse .Kdyz na nove nemam nemuzu se divit ze pouzite i sebelepsi neni nove.
A ten kdo ceka ze auto za napr 25000Kc bude bez chyby i v sebelepsim bazaru je blazen .
S pozdravem Michal Žák
Známka: neudělena
Autor toumes (Člen)
[#12] Zasláno:24.02.2013 10:55 | Reagovat 
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na vámi nabízený vůz Volkswagen Golf 2.0 SDI, nedávno inzerovaný takto http://auta.yauto.cz/volkswagen-golf-2-0sdi-digi-klima-10-srs-1304779.html .
Nyní inzerován takto http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf/12267243?goFrom=list
Známka: neudělena
Autor zybexg (Člen)
[#13] Zasláno:20.05.2013 11:58 | Reagovat 
Rád se podělím se zkušenostmi nákupu v tomto autobazaru.
Minulý rok jsem si na Sauto.cz vyhlédl Opel Merivu, r.v 2004, dle fotografií byla odřená akorát ALu kola, auto mělo najeto 69700km, servisku, cebii (kterou jsem k autu mimochodem nedostal) atd. Komunikace s prodejcem v pohodě, slušnost, vstřícnost. Až potud vše v pořádku. Rozuzlení přišlo až při bližším ohledání vozu. Vůz byl doslova amatérsky leštěn na přeskáčku, navíc na laku byly vidět stopy po leštění, humpolácky zaretušovaný práh u spolujezdce (prý se snaží, aby prodávali auta v co nejlepším stavu), na dveřích kufru nebyl ani symbol Opel, ani název Meriva, chyběli šroubky na čalounění, Baterka KO, po 400 km se rozsvítila kontrolka motoru, na diagnostice jsem zjistil závadu lambdasondy, avšak jednalo se závadu na řídící jednotce, kdy nějaký lempl špatně připojil kabel a ohnul jeden pin, zjevná manipulace s jednotkou, na auto se cirka 70ti tisíci km toho je až až, Hlavně, že nemají co tajit!!!
Případnou koupi Auta v tomto autobazaru bych napříště pečlivě zvážil.
Jsem automechanik s 15ti letou praxí.
Známka: 4
Autor Auto Centro (Člen)
[#14] Zasláno:21.05.2013 11:15 Změnil(a): Auto Centro | Reagovat 
Dobrý den pane Jiří Hanousku z Jablonce nad Nisou. Z veškerou úctou k Vaší 15 leté praxi v oboru automechanik nechápu, proč jste auto vůbec kupoval, když odřená alu kola jsou vidět již na fotkách v inzerci a hlavně na první pohled při koupi a špatně rozleštěny lak od původního majitele taktéž. Vozidlo má servisní knížku a platnou servisní historii, kterou jste si ověřil. Co se týče znaku a nápisu Meriva, taktéž při nákupu vozidla chyběly, včetně fotek v inzerci. Ke šroubkům na čalounění se nebudu vyjadřovat a co se týče baterie, to je bohužel daň za použité zboží a nejen na ní jste si dostal slevu. Žádná autobaterie nevydrží 8 let, vzhledem k tomu, že je z roku 2004.

A teď k Vašemu ohnutému pinu na řídící jednotce. Pokud by měl ohnutý pin vliv na svítící kontrolku motoru, podle Vás špatné lambda sondy /proběhlo několik telefonátů/, tak není již pravda, že by kontrolka motoru svítila stále? Ale vy jste odborník, alespoň to tvrdíte ve Vašem příspěvku k našemu autobazaru.

Je potřeba také napsat, že vozidlo při koupi 15.10.2012 mělo najeto 69.000km /vedená serviska, Rakouská STK: 67.786km dne 12.3.2012, záznamy v Cebii, kterou dělám on-line 5/2007 21tkm, 4/2010 47tkm a 3/2012 68tkm/. Internetová cena byla díky horšímu laku v té době jen 97.900kč a na věci, na které si tu stěžujete, jste dostal slevu na 95.000kč. Za tuto částku je i dnes /21.5.2013/ auto stále prodejné!

Závěrem bych chtěl jen říci, že jsem též automechanik s 20 letou praxí a majitelem autoservisu, ve kterém byl na autě udělán předprodejní servis, včetně nových rozvodů. V dané době bylo auto bez závad. Bohužel je to jen stroj, na kterém, ať chceme nebo ne se součástky opotřebovávají.

Ještě reakce k Vašemu poslednímu příspěvku, že nemáme co tajit, tak opravdu nemáme. Ani v jednom autě jsme nejezdili od novoty, takže je možné, neřkuli pravděpodobné, že něco na autě postupem času jako nový majitel zjistíte, na co jsme mi nepřišli. Například chybějící šroubky v čalounění.

S pozdravem Zdeněk Svoboda - Auto Centro.
Známka: neudělena
Autor zybexg (Člen)
[#15] Zasláno:21.05.2013 15:33 | Reagovat 
Dobrý den pane Svoboda.
Kontrolka motoru již nesvítí, protože jsem si to nechal za vlastní peníze opravit v servisu. A to, jak jste se k tomu postavil, mluví za vše. Nadále to považuji za skrytou vadu, jenže nemá smysl cokoliv s Vámi řešit na tohle téma. Odbyl jste mě se slovy:" To se stává u starého auta", i když po prohlídnutí autoelektrikářem, byla zjevná manipulace.
To je to, oč tu běží.
Známka: neudělena
Autor Auto Centro (Člen)
[#16] Zasláno:22.05.2013 09:53 Změnil(a): Auto Centro | Reagovat 
Dobrý den pane Hanousku,

v žádném případě jsem Vás neodbyl ani neskryl žádnou vadu. Sám píšete, že se kontrolka motoru rozsvítila po ujetí cca 400 km, takže je nám všem zřejmé, že se nemůže jednat o skrytou vadu, nýbrž o vadu způsobenou provozem auta. Lambda sonda buď funguje, nebo ne. Jako automechanik víte, že nelze vzít kouzelný šroubovák a za pomoci říkadla „abraka dabra“ prodloužit její životnost o dalších 400km. Lambda sonda je normální výměnný díl, stejný jako je třeba zapalovací svíčka, baterie, … .

Velice jasně si vybavuji náš telefonický rozhovor poté, co se Vám rozsvítila kontrolka motoru, že jste si nechal zkontrolovat vůz v servise, a že je vadná lambda sonda. Odpověděl jsem Vám, že se jedná o spotřební materiál na voze a nejvhodnější řešení, když si chcete auto dlouho nechat, je zakoupit lambdu novou za cca 2000Kč. Sám víte, že namontovat starší lambdu není správné řešení – určitě by nebyl problém Vám poslat starší poštou. Díky vrakovišti máme lambda sond na rozdávání a to z důvodu, že použité nikdo nekupuje, protože je to kontraproduktivní.

Pokud byste vážil cestu k nám, do našeho autoservisu, můžeme Vám garantovat v rámci prodeje vozidla bezplatnou diagnostiku vozu a po domluvě mechanickou práci. Tuto službu poskytujeme všem našim zákazníkům bez rozdílu.

S pozdravem Svoboda – Auto Centro.
Známka: neudělena
Autor zybexg (Člen)
[#17] Zasláno:22.05.2013 11:04 | Reagovat 
Dobrý den,
Ano závada se objevila po ujetí 400km, což je počet km do místa mého bydliště navíc po dálnici, takže za jiných provozních podmínek než ve městě. Po resetu paměti závad se už závada projevovala každé 3tí nastartování. Lambda sonda je sice normální díl, ale ne na 69000 km, to musíte uznat. Nikde jsem netvrdil, že jsem montoval starší lambdu. Lambdu jsem koupil novou originál Bosch, bohužel stejná závada se projevovala dále a jako automechanik zajisté víte, že kolikrát vám diagnostika neukáže závadu které odpovídá chybový kód. Jelikož závada přetrvávala, přišla na řadu diagnostika s osciloskopem a tam bylo jasno. Při počátku lambda regulace došlo k propadu signálu kostry z řídící jednotky, navíc při rozpojení konektoru, byl jasně vidět ohnutý pin, což bylo zjevně způsobeno špatným připojením kabelu Tento pin měl zřejmě vliv na správnou funkci jednotky a ta tudíž vykazovala falešné chybové kódy. Řídící jednotku jsem nechal opravit a bylo po problému. Tím nechci říci, že závada byla způsobena u vás, ale zřejmě poslední majitel dobře věděl proč auto prodával. Věřte mi, že kdyby se kontrolka rozsvítila po ujetí pár km, vrátil bych se zpět a odstoupil od smlouvy. Většinou se snažím si poradit sám, někdy bohužel pro mě.
Přeji vám spoustu spokojených zákazníků a děkuji vám za reakce.

S pozdravem
J.Hanousek
Známka: neudělena
Autor Ondřej (Člen)
[#18] Zasláno:7.06.2013 22:05 Změnil(a): Ondřej | Reagovat 
Dobrý den,

rád bych se podělil o zkušenost s tímto autobazarem - předem říkám, že jde o velmi levný vůz. V lednu 2013 jsem zde koupil vůz Opel Astra caravan z roku 1996, najeto přibližně 229tis km. Hlavním prodejním lákadlem byla funkční klimatizace a motor 1.8, který se v těchto autech příliš často nevidí.

Jednání s personálem autobazaru bylo poměrně příjemné. Zkušební jízda proběhla bez větších zádrhelů, avšak na letních pneumatikách - člověk si pak netroufne vůz pořádně "projet", ale budiž. Na voze jsem zjistil drobnější vady, které jsem při jednání o ceně zdůraznil, avšak jednání o ceně své mouchy mělo.

Obdobný vůz jsem již jednou vlastnil, proto jsem si přivezl vlastní zimní pneumatiky. Ty jsme měli možnost vyměnit v dílně autobazaru. Všichni byli velmi nápomocní a milí, avšak zde začínají negativní body. Prvním je, že když už "servis" patří k autobazaru, tak by pneu měly být přezuty zdarma - v rámci poskytovaných služeb při koupi. Zaplatil jsem drobný poplatek, tuším, že to bylo 200kč, což jsou drobné, ale není to příjemné. Znervózněl jsem kvůli dalším dvěma věcem, které souvisí se "servisem" - zaprvé došel benzín přímo před vraty servisu, avšak na to jsem byl připraven s kanystrem, zadruhé to byl fakt, že servis vypadá jako vrakoviště nebo jím i spíše je.

Omlouvám se, že se teprve teď dostáváme k vozu, ale když už tu recenzi píšu, tak ať je kompletní.

První závada na voze vznikla už zhruba po 150 kilometrech. Při cestě po dálnici D1 mi v lednové noci přestaly fungovat blinkry, což je poměrně nepříjemná záležitost. Po cca 3tis km začalo auto pořádně zlobit. Tím se dostáváme ke druhé závadě. Zlobila regulace volnoběhu, pokazil se senzor vačky a auto začalo trochu baštit olej (naštěstí jen záležitost těsnění a ne vada motoru). K tomu jsem pro jistotu nechal vyměnit olej a svíčky (běžná údržba). Oprava a údržba celkově za cenu 7500 a to jen proto, že mám kamaráda automechanika. Dále jsou prasklé svody výfukových plynů.
Nyní se však dostáváme k problému, proč vlastně tuto recenzi píšu. Po necelém půlroce vlastnění vozu, kdy jsem ujel celkově 6,5 tkm přišla ta závada na motoru. Pro mne - laika - vypadá motor, že je na odpis, protože jede občas na 3, občas se sotva drží na 2 válce.

Poslední poznámka k vozu - ta klimatizace, která byla tak hrdě inzerovaná, taky nefunguje, ale to je momentálně má nejmenší starost.
(ano, může se naplnit, ale bylo mi řečeno, že jí autobazar plnit nechával, což znamená, že jednoznačně někde utíká).

Závěrem, personál poměrně milý a ochotný, ale auto, které si tam člověk pořídí (i za malý peníz) by mělo vydržet déle, než půl roku a 6,5 tisíce kilometrů. Obrázek o Autobazaru si udělejte každý sám, já rozhodně spokojený nejsem.

S pozdravem, Ondřej.
Známka: neudělena
Autor antoninnovotny (Člen)
[#19] Zasláno:11.06.2013 08:00 | Reagovat 
Jsem automechanik v důchodu s 30letou praxí a bavím se čtením podobných diskusí. Je zvláštní, že když si někdo koupí nejen levné auto, je pak překvapen, že se takové auto může rozbit. Objektiva takových diskusí je malá, protože nejdou z druhé strany ověřit podrobnosti a každý přece svůj problém zveličí, ale napsat, že oprava blinkrů (páčka, vlhkost v konektoru, pojistka – max 1.000kč), čidlo vačky (na starší auto se používá z vrakoviště za 200kč + přecvaknutí zdarma), přetěsnění (200kč), svíčky (450kč), olej a filtr (700kč) stáli 7.500kč je podivné. Ceny jsou včetně práce v mém servisu, to znamená, že jsem na částce do 3.000kč i s běžnou údržbou.  A jsme u toho, buď pánův mechanik je zlatokop, nebo si tu někomu práší z klávesnice. Klima je na všech servisech evergreen, stačí, aby povolilo těsnění za 2kč a náplň je fuč a to i u zánovních aut a pokud bylo auto koupeno v lednu a řekněme v květnu se teprve zapne, tak je to smůla, protože klima v listopadu mohla bez problému fungovat. Dá se předpokládat, že v systému bylo barvivo a detekce úniku zabere jen okamžik. Proč Vám auto jede na 3-2válce bych nechal zkontrolovat v jiném servisu, sázel bych na káble ke svíčkám, které se normálně vyměňují zároveň se svíčkami, nebo zapalovací cívka. Prasklé svody se stávají i u mnoho mladších aut. Majitelé Multivanů za statisíce by o tomto mohli napsat knížku. Umím si přestavit, že díky nevyměněným kabelům ke svíčkám, došlo k zapálení neshořené směsi až ve svodech a tím pádem k jejím prasknutím. Druhé na vrakovišti do 500kč a nechal bych to celé zaplatit toho mechanika. I kdyby byl motor KO, koupil bych na vrakovišti za 3.000kč druhý a jedeme dál.I já jsem se setkával se zákazníky, kteří si koupili nejen levné auto a díky tomu, že nechtěli, nebo nemohly dát autu servis, mě pak pomlouvali, že jim auto nejezdí, ale koupí auta, zaplacení pojistky a tankováním paliva rozhodně provoz auta nekončí a to si potřeba uvědomit! Velmi rád jsem říkal, jestli pro zákazníka není lepší si koupit roční lístek na autobus a nemusí nic opravovat, nebo když je na opičku, musí být i na banány J.Perlička na konec: recenzent psal, že si koupil velmi levné auto a jednání o slevě mělo své mouchy. Dále pak, že přezutí stálo 200kč. Toto snad nepotřebuje komentář a obrázek o majiteli auta si každý může udělat sám. Ačkoliv jsem z druhé strany republiky a do Rajhradu zřejmě nikdy nepojedu, toto mě fakt dostalo a rád si počkám na komentář pana prodávajícího, protože já bych to kupujícímu vysvětlil na dvě doby.
S úctou A.Novotný.
Známka: neudělena
Autor Ondřej (Člen)
[#20] Zasláno:11.06.2013 12:16 | Reagovat 
Dobrý den pane Novotný,

jsem student a ano, obracím každou korunu, avšak své auto udržuji - jak jsem auto koupil, tak šlo na výměnu oleje, svíček a kabely měnil předchozí majitel (ty jsem jen proměřil a jsou ok). Auto stálo původně 24 tis, slevu jsem dostal 3 na ekodaň, proto říkám, že je to levné auto. Vím, že to není nové auto, ale překvapila mě rychlost, s jakou se to auto rozpadlo.
- blinkry - vadný byl spínač výstražníku, z vrakoviště za pár drobných + pár hodin vrtání se v palubce.
- cena za opravu/údržbu mne překvapila, ale pak jsem se podíval a dostal jsem do motoru senzor vačkového hřídele nový a ten stál 3500, těsnění víka ventilů cca 850, svíčky těch 450, olej a filtr za 850 a regulace volnoběhu použitá za 1000, zbytek z benexu nový (vše jen materiál) za diagnostiku (která ho na materiálu nic nestojí, já vím) a za práci si řekl cca 1000kč, což mi nepřijde tolik.
- svíčky všechny hází jiskru, typuji to na vstřiky. nežere to olej, tak by to neměly být ventily ani kroužky.. test komprese jsem si sám nedělal, protože na to nemám náčiní.

Jestli máte cenu za výměnu oleje 700, tak mi pošlete adresu, já budu jezdit k Vám.. Olej totiž měním každých 10-12tkm..

I po tom všem co bylo řečeno/napsáno jsem toho názoru, že když si člověk koupí auto, ač levné a staré, tak by mělo vydržet déle, jak půl roku..
Známka: neudělena
Autor EvaK (Člen)
[#21] Zasláno:13.07.2013 23:33 | Reagovat 
Zdravím všechny, co čtou tyto stránky.
Má zkušenost s tímto autobazarem je velmi kladná a jsem velmi spokojená s autíčkem, které jsem zde pořídila 26.6.2013 Škoda Fabia r. 2002. Každé auto má nějaké ty chybky, pokud si člověk nekupuje úplně nové, ale i tam se něco najde. Já jsem zatím spokojená, auto jede bezvadně a nemám žádný problém i na úřadě proběhlo vše hladce, všechny potřebné dokumenty v pořádku.
Nedalo mi to a musela jsem napsat pár řádků, neboť jsou lidé, kteří si zaslouží být ohodnocení za svou práci a za své příjemné chování a vstřícnost, které je bohužel dnes velmi málo. Já nejsem automechanik, ale vše potřebné, co mne zajímalo, mi p. Polívka ochotně a po pravdě sdělil.
Tímto zdravím všechny zaměstnance autoservisu, děkuji za milé vystupování a ochotu všech lidiček, co kolem mne běhali. přeji Vám jen to dobré a pokud možno příjemné zákazníky.

S pozdravem a úctou

Kadubcová Eva
Známka: 1
Autor jajan5 (Člen)
[#22] Zasláno:30.07.2013 19:09 | Reagovat 
Ačkoliv jsem byl u pana Polívky před půlrokem, koupili jsme díky
moji ženě auto jinde, protože se ji se nelíbila barva vozidla.
Můžu v klidu napsat, že přístup
pana majitele a většina aut na bazaru byla lepší, než ve většině bazarů,
které jsme prošli. I když jsem manželce několikrát říkal, že tato nabídka je
nejzajímavější a k tomu v ceně byla záruka na mechanické a elektrické
závady, dal jsem na ženu a bylo.
Za tři měsíce nám na autě odešlo turbo,
které beru jako drahý spotřebák, ale kdyby bylo auto pod zárukou, jako dává
pan Polívka, turbo bych dostal nový, včetně práce.
Většina negativních článku je jen o závisti a nereálných představách o
ojetým autě..

Jan J.
Známka: neudělena
Autor Martys (Člen)
[#23] Zasláno:24.11.2013 15:21 | Reagovat 
Kupoval jsem auto (Ford Mondeo 2.0TDCI) u pana Polívky zhruba před rokem a už vím, že potřeba projít více bazarů a pak jsem pochopil, že u něj se auta prodávají jinak. Ani do telefonu nebo na místě mi neřekl, že jeho auto je suprové a nejlepší oproti jiným. Škoda těch zbytečných cest napříč republikou, kdy mě každý jiný prodejce (bazarník i soukromník) řekl, že je jeho auto bez chyb a dokonalost sama.

K vozu jsem si raději přikoupil prodlouženou záruku na mechaniku a elektriku. Pan Polívka zaplatil půlku z ceny pojištění. Vždycky jsem se po koupi auta bál, že se něco pokazí a teď se modlím, aby mě něco odešlo ještě v záruce. Takhle mi to opraví a dají nové součástky. A jezdit se bude vesele dál.

Martys
Známka: neudělena
Autor shawt (Člen)
[#24] Zasláno:23.02.2014 22:34 | Reagovat 
Kratka zkusenost. V sobotu jsem se byl podivat na Ford Mondeo. Projel jsem se v nem a trosku tahne na jednu stranu,snad jen geometrie. Jinak jsem se divil,ze nejde klima,ale to bylo asi tim,ze byla zima a pravdepodobne nezacala chlaidt prave z duvodu pocasi, tak se timto majiteli nebo provozovateli bazaru omlouvam. Jinak se mi chovani a pristup zdal byti OK. Auto asi nevezmu a to z duvodu,ze mi preci jen chybi trosku lepsi vybava vozu,ale nikdy nerikej nikdy
Známka: neudělena
Autor shawt (Člen)
[#25] Zasláno:2.03.2014 13:53 | Reagovat 
Nikdo jiny, zadne zkusenosti s timto bazarem?
Známka: neudělena
 Stránka Stránka:  1  2  3  »» 

Nezapomínejte ve zprávě uvádět i datum (měsíc, rok) své zkušenosti, pokud je starší. Na závěr každého příspěvku uveďte svou praxi, pokud má vliv na hodnověrnost Vašeho názoru (např.: Jsem 20 let autoklempířem).

Vaše reakce
 Zakázat smajlíky 
:) ;) :-p :-)) :-D :-( :-(( :angry: :evil: :puking: :up: :down: :o :noway: :confused: :speachless: :surprised:

Hodnocení (jako ve škole): nehodnotím    1    2    3    4    5 

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslicemi devadesátčtyři:
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.
 

Upozornění majitelům autobazarů: Nemá smysl, abyste provozovatelům diskuzního fóra volali případně psali o odstranění diskuzních příspěvků. Pokud máte pocit, že jsou některé příspěvky nepravdivé, řádně se zaregistrujte a na výtky odpovězte. Vyhrožování vám nepomůže. Jako provozovatelé máme povinnost z fóra odstranit pouze takové informace, které jsou protiprávní. Kritika jednání vašeho autobazaru nebo obchodníků, případně subjektivní názor na kvalitu vašich služeb případně vozů se vám možná nemusí líbit, nejde však o nic protiprávního.

Upozornění diskutujícím: Prosím vynechte ze svých příspěvků vulgarismy a nadávek. Snažte se svou zkušenost poptat co nejpřesněji, ideální uveďte datum, typ vozu, případně další údaje, jako je SPZ vozu nebo VIN, aby se bylo v případě sporu možno dopátrat konkrétního případu. A nezapomeňte, za to, co napíšete na internet, ručíte. Přestože můžete mít ten pocit, nejste anonymní, do fóra se musíte registrovat, a my jako provozovatel jsme na žádost orgánů činných v trestním řízení povinni sdělit informace, které mohou vést k vaší identifikaci.



Kontakt: info @ reference-autobazaru.cz